رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آیینه سر تا سر ترک برداشت
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 5 رای
✔️ این کتاب که از مجموعه داستان‌های خانم مارپل می‌باشد در ۱۲ نوامبر ۱۹۶۲ در بریتانیا توسط انتشارات کولینز کرایم کلوب و در سپتامبر ۱۹۶۳ توسط انتشارات داد، مید اند کمپانی در آمریکا به چاپ رسیده‌است.

آغاز داستان:
خانم جِین مارپل کنار پنجره نشسته بود. پنجره رو به باغی باز می‌شد که روزگاری برایش مایه غرور بود. ولی حالا دیگر نبود. از پنجره به بیرون می‌نگریست و اخمهایش توی هم می‌رفت. مدتی بود که فعالیت در باغ برایش ممنوع شده بود. نباید خم می‌شد، نباید بیل می‌زد، نباید چیزی می‌کاشت، فقط می‌توانست خیلی کم هرس کند. پیرمردی به اسم لایکوک که هفته‌ای سه بار می‌آمد، همه سعی‌اش را می‌کرد. ولی همه سعی‌اش (که چندان هم نبود) به درد خودش می‌خورد. خانم مارپل را راضی نمی‌کرد. خانم مارپل دقیقاً می‌دانست که دنبال چه کاری است و کی باید این کار انجام شود و همین را هم به لایکوک می‌گفت. ولی لایکوک کاری را می‌کرد که در آن نبوغ و استعداد خاصی داشت. یعنی قول می‌داد که آن کار را انجام دهد، ولی انجام نمی‌داد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1393/07/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آیینه سر تا سر ترک برداشت

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آیینه سر تا سر ترک برداشت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک