رسته‌ها
مشت آهنین - شماره 4 - آذر 1389
امتیاز دهید
5 / 2.9
با 9 رای
امتیاز دهید
5 / 2.9
با 9 رای
نخستین مجلۀ الکترونیکی رایش سوم
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
7
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
farhadpartica
farhadpartica
1393/06/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مشت آهنین - شماره 4 - آذر 1389

تعداد دیدگاه‌ها:
3
و روزی دنیا خواهد فهمید که او که بود و برای جهان چه میخواست و نکبت صهیونیسم را او به درستی پیشگویی کرد
مردم آلمان و بویژه ساکنان شهر ویران شده درسدن و آلمانی های از پومرانی وپروس غربی رانده شده نیک فهمیدند که برپاکنندگان رایش سومبرای جهان چه می خواستند.
راه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس که بدون ذره ای تردید سیستمی است نژاد پرست و یکی از دلایل بحران زایی مدام خاورمیانه گردیده دور ریز بودجه در چاه ویل این گونه نشریه ها وسایت ها نیست.
افسوس وصد افسوس که پول کشور ما به اسم مبارزه با استکبار باید بدین گونه حیف ومیل گردد.
نام نامی پیشوا آدولف هیتلر همواره بر تارک تاریخ جهان خوش خواهد درخشید و روزی دنیا خواهد فهمید که او که بود و برای جهان چه میخواست و نکبت صهیونیسم را او به درستی پیشگویی کرد. درود بر روان او و راه او پر رهرو باد. درود بر رهبر جمهوری اسلامی ایران که ایشان نیز باوری راسخ بر نابودی صهیونیسم دارند. درود بر خامنه ای عزیز. راه ایشان نیز پر رهرو.
مشت آهنین فقط در صورتی منتج به نتیجه و یا پیروزی می شود که :
1- اهداف شما بر حق و درست باشد
2- شما در ابتدا با مصالحه و گفتگو و مذاکره و تبلیغات رسانه ای ( صرف بیان ) سعی در جلب آراء و نظرات مردم سایر مناطق داشته باشی . . .
3- اگر حرف شما بر حق باشد بدون شک با استفاده از ابزارهای مسالمت آمیز سایر مردم جهان متمایل به شما خواهند شد زیرا فطرت همه انسانها مانند هم و طبیعی بوده و همه خواهان عدالت و آزادی و مساوات و صلح و پیشرفت و آسایش هستند . . .
4- البته یک نکته در اینجا وجود دارد ممکن است در سایر کشورها هیات حاکمه با استبداد و نیروی نظامی : ملت خودش را اسیر کرده باشد در این صورت :
چنانچه شما آراء و نظرات آن مردم را معطوف به خودت کنی. . . آنها خودشان قیام می کنند و رها می شوند نهایتا در زمان قیام شما می توانید به آنها اندکی از مشت آهنین خودتان کمک کنید :Dفقط همین . . . :-(
مشت آهنین - شماره 4 - آذر 1389
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک