رسته‌ها
امروز را عشق است
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 31 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 31 رای
✔️ امروز را عشق است نخستین بار در سال 1956 به چاپ رسید و جز یکی از معروفترین آثار ادبی قرن بیستم بشمار می آید. این کتاب چهارمین اثر سال بلو است که در سال 1950 و در دوره تشکیل طبقه متوسط در ایالات متحده امریکا نوشته شده است.
داستان کتاب درباره یک روز از زندگی بازیگر ناموفقی به نام ویلهلم آدلر است که قدم به دهه چهارم زندگی خود گذاشته. ویلهلم که فردی بیکار و آس و پاس است در زندگی شخصی نیز ناموفق بوده و از همسرش (که مخالف جداییشان بود) طلاق گرفته و از نزد پدر و فرزندانش طرد شده است. با این وجود حاضر به ترک باورها و مسیر غلطی که منجر به شکست وی شده نیست. تا اینکه در امروز را عشق است مجبور می شود به مرور زندگیش بپردازد و مسئولیت کارهایش را برعهده گیرد..
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
193
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1393/08/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی امروز را عشق است

تعداد دیدگاه‌ها:
2
نسخه ی تک صفحه ای کتاب جایگزین شد.
با تشکر از جناب بهرام هدایت
امروز را عشق است نخستین بار در سال 1956 به چاپ رسید و جز یکی از معروفترین آثار ادبی قرن بیستم بشمار می آید. این کتاب چهارمین اثر سال بلو است که در سال 1950 و در دوره تشکیل طبقه متوسط در ایالات متحده امریکا نوشته شده است.
داستان کتاب درباره یک روز از زندگی بازیگر ناموفقی به نام ویلهلم آدلر است که قدم به دهه چهارم زندگی خود گذاشته. ویلهلم که فردی بیکار و آس و پاس است در زندگی شخصی نیز ناموفق بوده و از همسرش (که مخالف جداییشان بود) طلاق گرفته و از نزد پدر و فرزندانش طرد شده است. با این وجود حاضر به ترک باورها و مسیر غلطی که منجرب شکست وی شده نیست. تا اینکه در امروز را عشق است مجبور می شود به مرور زندگیش بپردازد و مسئولیت کارهایش را برعهده گیرد...
امروز را عشق است
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک