رسته‌ها

کتاب درسی تاریخ سال چهارم ادبی - نظام آموزشی قدیم -سال 1342

کتاب درسی تاریخ سال چهارم ادبی - نظام آموزشی قدیم -سال 1342
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 58 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 58 رای
.
اصل این کتاب به وسیله آقایان عباس پرویز؛نصرالله فلسفی و علی اصغر شمیم نگارش یافته و بر طبق ماده4 از طرف کمیسیون منتخبب شورایعالی فرهنگ برای تدریس در سال چهارم دبیرستان رشته ادبی انتخاب شده است.
کلیه حقوق کتاب متعلق به وزارت فرهنگ (بعد ها آموزش و پرورش ) بوده است
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
126
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khosro1952
khosro1952
1393/04/18
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کتاب درسی تاریخ سال چهارم ادبی - نظام آموزشی قدیم -سال 1342

تعداد دیدگاه‌ها:
5
با سلام .
عبادت بجز خدمت خلق نیست.
از لطف شما در جهت اشاعه فرهنگ کتاب وکتابخوانی بسیار سپاسگزام
یادشان بخیر ...درود بیکران بر روان همه استادان و دبیران عزیزم تقدیم باد که در سالهای دور همین کتاب را بمن و سایر همکلاسیهایم تدریس میکردند...گویی همین حالا بود که سر کلاس تاریخ میز دوم نشسته ام و جناب آقای محمود ایزدی با آن جذبه و گفتار شیرینش مشغول درس تاریخ است و چون به نقط و نکات جالب میرسند آهی از دل کشیده و قطره ای اشک گوشه چشمانش را مرطوب میکند ......وای که چه روزگار خوبی بود کاش همانروز ها مرده بودم و دیگر روزگار را نمیدیدم...و شیرینی همان ایم در کامم میماند یادت بخیر استاد ایزدی که در کلاس چهارم ادبی دبیرستان شاهپور هنوز در خاطرم مانده با همکلاسیهای عزیزم و آقای ربیعی استاد ادبیات ومحمدی دبیر ادبیات .و باقی عزیزانم یاد آن روز های خوش بخیر .
سلام خوب هستین؟من روی کتاب های درسی قدیمی کار می کنم و نیاز به ارتباط بزرگوارانی دارم که اون زمان دانش آموز بودن امکان داره ایمیل یا شماره ای از شما داشته باشم
خسروی گرامی ... بار دیگر شاهکار کردی .... قربانت بروم .... قربانت بروم ....
با سلام به همه کتابناکی های عزیز! تاریخ نگاری ایران مدیون این سه شخصیت بزرگوار است خداوندشان بیامرزاد. کتاب فتح تهران نوشته استاد شمیم و کتاب از حمله عرب تا دیالمه نوشته استاد عباس پرویز را حتما مطالعه نمایید. این کتابها بسیار محتوای قوی و باارزشی دارند.
کتاب درسی تاریخ سال چهارم ادبی - نظام آموزشی قدیم -سال 1342
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک