رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آشنایی با منطق ریاضی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 45 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 45 رای
مترجم: غلامرضا برادران خسروشاهی،محمد رجبی طرخورانی
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
kazomano
kazomano
1393/03/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آشنایی با منطق ریاضی

تعداد دیدگاه‌ها:
6
در ضمن دوستان این کتاب بین رشته ای نیست و کاملا منطق ریاضی است و فلاسفه البته از موضوعات علمی در آن استفاده می کنند . مانند اصل ناتمامیت گودل ... دکتر خسروشاهی با آن موی و سبیل سپیدشان استادی بزرگوار است که شاگردان بسیاری از او هم اکنون اساتید دانشگاه های خارج و داخل کشور هستند.
یکی از بهترین کتاب هایی که در منطق ریاضی چند بار خوانده ام و هنوز هم تازگی خود را حفظ کرده است...با سپاس
درود بر جناب اویلر عزیز.همواره هم صحبتی با شما و خواندن نظرات و عقایدتون برام جذابه.
کتابیه که سال هاست به عنوان درس منطق برای رشته ریاضی و علوم کامپیوتر در دانشگاه ها تدریس میشه و همونطور که دوستتون گفتن بسیار محض و مجرد.کتاب دیگه ای درباره منطق به زبان فارسی دارم که بسیار جالب و زیبا نوشته شده براتون میزارم امیدوارم خوشتون بیاد.
حناب kazomano گرامی
به خاطر تمام کتابهای بسیار خوبی که آپ کردید ازتون سپاسگزارم
از بین کتابهایی که آپ کردید این کتاب و "کتاب اثبات" خیلی من رو به وجد اوردند و واقعاً عالی بودند.
این کتاب اولین کتاب منطق ریاضی فارسی هست که توی اینترنت دیدم. از حدود سه چهار ماه پیش به خاطر یه کاری تصمیم گرفته بودم منطق ریاضی بخونم اما منبع فارسی خوب دم دستم نبود. از دوستام پرسیدم و اونا کتاب دکتر اردشیر (به زبان فارسی) و کتاب فن دالن (به زبان انگلیسی) رو معرفی کردند. کتاب فن دالن رو دانلود کردم اما خوندنش سخت بود و ولش کردم. بعدش توی بازار هرچه دنبال کتاب دکتر اردشیر گشتم چیزی پیدا نکردم. تا اینکه بالاخره توی کتابناک این کتاب رو دیدم. درباره ی این کتاب از یکی از دوستام که این کتاب رو خونده بود پرسیدم. اون گفت: «این کتاب برای کسانی که میخوان منطق رو به صورت محض و مجرد یاد بگیرن خیلی خوبه اما برای کسانی که میخوان منطق کاربردی (اون منطقی که توی علوم کامپیوتر استفاده میشه) بخونن منبع مناسبی نیست.» به هر حال من خوندن این کتاب رو در کنار کتاب فن دالن شروع می کنم به این امید که کارمو راه بندازن. :)
با سلام و تشکر از آپلود کننده عزیز کتاب بسیار خوب منطق ریاضی
من با نظر شما موافقم . این کتاب و کتاب های مشابه علاوه بر این که درس اختصاصی رشته ی ریاضیات هستند بخاطر ماهیت فلسفی آنها در رشته های فلسفه و فلسفه ی علم در مقطع ارشد و بالاتر هم تدریس می شوند .
به تعبیری میتوان گفت که بین رشته ای هستند .
با سپاس و امتنان
نمیدونم چرا به کسی که کتاب رو گذاشته اعتماد نمیکنین و بنابه نظر خودتون شاخه کتاب رو میزارین.این کتاب مال شاخه ریاضیات و آمار و یکی از دروس رشته ریاضیه.
آشنایی با منطق ریاضی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک