رسته‌ها

دستورالعمل مشخصات فنی و راه اندازی خطوط انتقال گاز فشار قوی

دستورالعمل مشخصات فنی و راه اندازی خطوط انتقال گاز فشار قوی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 10 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 10 رای
[جلد دوم پیمان]، امور استانداردها و فن آوری شرکت گاز

مقدمه:
بی تردید خطوط لوله انتقال گاز از شریانهای مهم اقتصادی کشور و از سرمایه های ارزشمند ملی به شمارمی رود؛ بنابراین لازم است در صیانت از آن کلیه مجموعه های کارفرمائی، پیمانکاری و بهره برداری احساس مسئولیت نموده و برای طراحی، اجراء و نظارت در ساخت و نیز نگهداری از آن از پیشرفته ترین فناوری ها، معتبرترین استانداردها و دستورالعملها و از کارآمدترین نیروی انسانی استفاده نمایند. همچنین رعایت ضوابط ایمنی بهداشت و محیط زیست بایستی همواره مد نظر و در سرلوحه توجهات همه مسئولین و ژ دست اندرکاران احداث و بهره برداری از تاسیسات صنایع گاز قرار داشته باشد.
اهمیت رعایت ضوابط کیفی و انجام الزامات استانداردها و دستورالعملهای اجرائی مندرج در این کتابچه آن گاه دو چندان خواهد شد که بیاد آوریم این مجموعه عظیم از سرمایه کشور از نظرها پنهان و در زیرزمین دفن می گردد و در صورت کوچکترین غفلت در رعایت کیفیت و استانداردها ممکن است جریان انرژی کشور را دچار مخاطره و سرمایه ها و منابع اقتصادی و انسانی مملکت را نابود سازد. بنابراین لازم است پیمانکاران هزینه های عملیات موضوع پیمان را با توجه به گستردگی کارو مسئولیت مطابق با دستورالعمل های مورد نظر و هزینههای تامین و بکارگیری نیروی انسانی و ماشین آلات و کالا و تجهیزات مورد نیاز را در پیشنهاد قیمت خود منظور نماید.
این کتابچه به عنوان جلد دوم پیمان حاوی مشخصات فنی ساختمان خطوط لوله انتقال (فشار قوی) گاز شامل هفده فصل می باشد. کلیه فصول هفده گانه باید به صورت یک مجموعه واحد و مکمل یکدیگر در نظر گرفته شده و جهت احداث و بهره برداری خطوط لوله فشار قوی انتقال گاز مورد استفاده قرار گیرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
317
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
اقانجفي
اقانجفي
1393/05/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دستورالعمل مشخصات فنی و راه اندازی خطوط انتقال گاز فشار قوی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
عالی بود کتاب های زیادی میخوام دانلود کنم
دستورالعمل مشخصات فنی و راه اندازی خطوط انتقال گاز فشار قوی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک