رسته‌ها
زبانهای باستانی آذربایجان
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 36 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 36 رای
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
119
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Kamalpour
Kamalpour
1393/01/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زبانهای باستانی آذربایجان

تعداد دیدگاه‌ها:
4
درود بر همه ایرانیان اعم از پارسیان و آذری ها و شمالی ها و لرها و کردها و بلوچ و عرب ها و ...
پاینده باد مام میهن عزیزتر از جان مان
نگذاریم ایران ایرانستان شود
پروفایل بسیاری از مدح و ثناگویان پان و تفرقه افکنان و جدایی طلبان و دلبستگان به تجزیه ایران زمین رو نگاه کنید می بینید که چه کتابهای مورد دار و مشکوکی رو آپلود کردند. همه سرنخ ها به حلقه فاسد پرستندگان سیدجعفر پیشه وری و کلا آن سوی مرزهای میهن مقدس و ورجاوند ما برمیگرده. آی مردم، هشیار باشید. کشورمان را همانند کالباس می خواهند ورقه ورقه کنند تا قابل هضم کنند...
این طرح کثیف معمار خاورمیانه برنارد لوییس هست که یک قرن پیش تا کنون با قرارداد ننگین سایکس پیکو اجرا شده و برای قرن آینده هم این نقشه را مد نظر دارند:
http://cdn.mashreghnews.ir/files/fa/news/1394/1/26/980963_997.jpg
از کتابناک بابت قراردادن این کتاب سپاسگذارم. گرامی fuzuli این اقوام که گفتید همه ایرانی بودند. همچنین باید بدانید که در زمان چاپ این کتاب طبق سخن غربیان مهاجرت آریاییان از اروپا به ایران را داشتند که اکنون ثابت شده که آریایی ها همان ایرانی ها بوده اند و مهاجرت از ایران به اروپا بوده است. این با پژوهش های ژنتیک میتوکندری در دانشگاه پورتموث ثابت شده و نشان داده شده مردم نجد ایران ۱۲۰۰۰ سال است نژاد تقریبا دست نخورده دارند و نژادشان آلتایی یا سامی نیست بلکه همان آریایی است...
با درود و سلام
از زبان های ماننایی و اورارتویی و گوتی و ساکنان کناره ی دریاچه ی نمکین ارومیه ( تمدن حسنلو) و تمدن یانیق تپه ، تمدن کور-ارس سخنی به میان نیامده است.
قبل از ورود آریایی ها ، مردمان ماننایی از سرزمین ایران در مقابل آشوریان دفاع می کردند.
با توجه به گل نوشته های سومری ، سومریان بعد از مهاجرت از سرزمین کوهستانی شمالغرب به میان رودان از سرزمین مادری خود با نام " ماد " یاد می کردند - که امروزه در فارسی به واژه ی میهن مبدل شده است- ماد نام سرزمین های شمالغرب ایران بوده است و بعد از ساکن شدن بخشی از آریایی ها آنان از این سرزمین گرفته و در نوشته های هرودت بنام سرزمینشان " ماد " خوانده شدند.
مادها با کمک مانناها دولت آشور را شکست دادند و به ظهور امپراتوری هخامنشی کمک کردند.
چو ایران نباشد تن من مباد
درود بر آذرآبادگان (آذربایجان) بزرگ که تا همیشه بخشی از ایران بزرگ می ماند.
زبانهای باستانی آذربایجان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک