رسته‌ها

کشف فرصت ، خلق ثروت با کارآفرینی و ارزش آفرینی

کشف فرصت ، خلق ثروت با کارآفرینی و ارزش آفرینی
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 23 رای
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 23 رای
.
۱۱۷ صفحه

بسیار شنیده ایم که خواستن توانستن است اما با دیدن و یا مطالعه زندگی کسانی که فعل خواستن را صرف کرده اند، می پذیریم که نبود سرمایه و امکانات یا حمایت و پشتوانه، بهانه های ما بوده است برای سرپوش نهادن بر کاستی ها. آنچه اکنون می خوانید نمونه عملی بکارگیری اراده ، خواستن ، توکل و ایمان به خود در عده ای از افراد است که هیچگاه تسلیم شرایط و امکانات نشده اند و دست از رویاها و اهداف خود نکشیده اند.
مطالبی را که اکثریت ما در کتابهای موفقیت ، ثروتمند شدن و … می خوانیم ، عده ای آنها را به طور کامل و عملی در زندگی خود پیاده کرده اند و از جاده های ناهموار و سخت زندگی با اراده آهنین ، ایمان و توکل به خدا عبور کرده و از شکستهای خود پلی به سوی کارآفرینی و ثروت آفرینی زده اند و حتی موجبات رشد و پیشرفت دیگران را هم فراهم نموده اند ، مردان و زنان با اراده ، که هیچگاه و تحت هیچ شرایطی و با وجود مشکلات و اتفاقات بی شمار ، دست از اهداف و رویاهای خود برنداشته و تسلیم سرنوشت نشده اند.
این کتاب در دو بخش تهیه شده است ؛ بخش اول اطلاعات جامع و کاملی در مورد کارآفرینی و مباحث مربوطه به زبانی ساده و موثر و بخش دوم زندگینامه و دیدگاه های تعدادی از کارآفرینان برتر کشور
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
117
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
shamsipour91
shamsipour91
1393/01/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کشف فرصت ، خلق ثروت با کارآفرینی و ارزش آفرینی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
کشف فرصت ، خلق ثروت با کارآفرینی و ارزش آفرینی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک