رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
امنیت پست الکترونیکی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 23 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 23 رای
این کتاب به مسئله امنیت پست الکترونیکی می‌پردازد. ابتدا مفاهیم پست الکترونیکی و نحوه عملکرد پست الکترون‌یکی را خواهیم آموخت. در ادامه مخاطرات پست الکترونیکی، معرفی شده و به نحوه ایمن سازی آنها اشاره خواهیم کرد. از ویژگی‌های مهم این کتاب، ارائه روشی نوین برای ارزیابی مخاطرات پست الکترونیکی و همچنین، ایمن سازی مخاطرات پست الکترونیکی، بر اساس نوع سازمان می‌باشد. بر اساس این کتاب، مقالات متعددی در همایش‌ها و مجلات از سوی نویسنده ارائه شده و به چاپ رسیده است. مخاطبین اصلی کتاب، کارشناسان پست الکترونیکی، کارشناسان امنیت، مدیران شبکه، دانشجویان رشته نرم افزار، متخصصین لینوکس و تمامی افراد علاقه‌مند به حوزه پست الکترونیکی می‌باشند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
rajarayaneh
rajarayaneh
1392/12/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی امنیت پست الکترونیکی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
درود بر شما
با تشکر از زحمات شما مدیریت سایت کتاب های خوب و ارزنده ای در سایت قرار دادید ولی نمی دونم چرا نمی شه این کتابها رو دریافت کرد دانلود نمیشه امیدوارم این همه کتابهای ارزنده و مفید در اختیار همه قرار بگیره و همه کاربران از آن بهره ببریم انشالله :stupid::-(:baaa::stupid:
ممنون از اینکه مطالبتون رو با سر فصل های مفید وقدرتمند قرار دادید:D
امنیت پست الکترونیکی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک