رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آمریکا (مفقودالاثر)
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 216 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 216 رای
کتاب آمریکا (مفقودالاثر)، رمانی نوشته فرانتس کافکا است که اولین بار در سال ۱۹۲۷ انتشار یافت. این رمان، داستان مهاجری جوان به نام کارل روسمان را روایت می کند که پس از تجربه اتفاقی خجالت آور، توسط پدر و مادرش به آمریکا فرستاده می شود. کارل انتظار دارد در این سرزمین جادوییِ فرصت ها بتواند اشتباهات گذشته را جبران کند و زندگی مفیدی را پی بگیرد، اما او در عوض وارد گردابی از ماجراهایی عجیب و سردرگم کننده می شود. اگرچه کافکا هیچوقت به آمریکا نرفت، تصاویری از چشم اندازهای وسیع، خطرات و فرصت های این کشور، الهام بخش اصلی شکل گیری داستان این رمان ارزشمند هستند. کافکا در کتاب آمریکا، از تخیل بی نظیر خود کمال بهره را برده و اثری ارزشمند را خلق کرده که به «سرزمین موعود»، از دریچه ای متفاوت می نگرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1388/08/16

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آمریکا (مفقودالاثر)

تعداد دیدگاه‌ها:
8
ميخواستم به دوست عزيزي که گفت با وجود نرم ابزارهاي لند و اتوکد کسي دنبال سورفر نميره عرض کنم رسم پلانهاي زمين شناسي و معدني يک منطقه براي پروفيلهاي طولي و عرضي با نرم ابزار سورفر خيلي راحت تر از نرم ابزارهاي ديگه است براي هينه که بچه هاي زمين شناس و معدن از اين نرم ابزار بيشتر استفاده ميکنند با تشکر (محض اطلاع دوستان عزيز )
دست شما درد نکنه. مدتها بود دنبالش میگشتم
کتاب خوبیه
متشکرم...
یاد گرفتنش برای روز مبادا خوبه......!!!:-(:-(:-(
خوب بود.ولی ای کاش جامع بود.بازم مرسی خیلی به دردم خورد.
آخه قربون شكلت برم، ديگه با وجود نرم افزارهايي مثل Autocad، Autodesk Land و... كه كسي سراغ Surfer نميره.
آمریکا (مفقودالاثر)
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک