رسته‌ها
تاریخ گزیده
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 52 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 52 رای
گردآورنده برای انتشار الکترونیک : بهمن انصاری

در این اثر صفحات کتاب اصلی به گونه دقیق درج گردیده تا دانشجویان تاریخ برای استفاده از آن و استناد به آن بتوانند به گونه دقیق عمل کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
640
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
bahman_soshiant
bahman_soshiant
1392/09/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ گزیده

تعداد دیدگاه‌ها:
6
در یکی از کامنت‌ها دیدم که زحمت کسی که این کتاب را برای نشر الکترونیکی آماده و تایپ کرده است را خواسته‌اند بی‌مقدار کنند یا بی‌مقدار جلوه دهند (!) ؛ با این بهانه که مصححِ اصلی، "عبدالحسن نوائی" بوده و نام-اش نیامده است! در صورتیکه در ص 38 نسخه‌ی الکترونیکی، هم نام عبدالحسین نوائی (مصحح) آمده و هم نام آقای جعفری (مدیر انتشاراتی امیرکبیر).
با تشکر و سپاس از قراردادن رایگان کتاب فوق
این کتاب تصحیح استاد ارجمند عبدالحسین نوایی است با تعلیقات و توضیحات ایشان . بهمن انصاری یک فرد شیاد و دزد علمی ادبی است که عقده‌ی مطرح شدن نامش در کتابهای اینترنتی را دارد. وبلاگی راه انداخته برای دانلود کتاب و نام خودش رو بر جلد بسیاری از کتابها و مقالات دیگران به تنهایی یا در کنار نام نویسندگان و مترجمان و مصححان می‌نهد و این ابهام را پیش می آورد که گویی خودش در نگارش یا ویرایش و ترجمه و تصحیح این کتابها نقشی هرچند کم داشته است که هرگز چنین نیست. (مثلا به کوشش فلانی / گردآوری از فلانی/ تهیه و تنظیم نسخه الکترونیکی فلانی / و ..... همه ی این کتابها در اینترنت موجود هست و نسخه الکترونیکی هیچکدام را ایشان تهیه و تنظیم هم نکرده. ( با خودش می گوید : فضای مجازی است. کی به کیه! کی می فهمه؟ اگر هم کسی بفهمه کی شکایت میکنه؟ )

لطفا نام ایشان را از روی جلد کتابها و مقالات و نیز در توضیحات کتابها بردارید و کتاب‌هایی که نام ایشان بر روی آنها هست در اینجا نگذارید.
(?) (!) (?)
نسخه های پاکیزه و بی نام ایشان از این کتاب و همه ی کتابهایی که ایشان نام خودش را بر آنها نوشته، در سایتهای گوناگون هست. آنها را آپلود کنید لطفا !
قسمتی از متن هر کتاب را بجهت نمونه قرار دهید تا با انشا و سبک نگارش پیش از دانلود اشنا شویم.در شرایط فعلی مجبوریم دانلود کنیم و سپس مروری کرده اگر مطابق میل نباشد یا بیش از توان علمیمان بود حذفش کنیم.
لینک ها را طوری قرار دهید که برای دانلود مستقیم در همان صفحه نمایش قابل دانلود باشد
اگر این کتاب را به صورت اسکن شده بگذارید بسیار جالب خواهد بود اساساً کتاب تاریخی باید اسکن شده باشد نه تایپ شده . سپاس
تاریخ گزیده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک