رسته‌ها
منطق
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 103 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 103 رای
.
تعداد صفحات : 199

از اساتید اسبق و بنام دانشگاه تهران در رشته ی منطق، محمد حسین فاضل تونی مشهور به علامه فاضل تونی بود. کتاب حاضر تقریرات درس منطق آن بزرگوار در دانشگاه تهران است. که استاد به سادگی و روانی اصول منطق و قوانین منطق قدیم و ارسطویی را شرح می دهد.

کتاب دو قسمت دارد:
قسمت اول به تقریرات منطق می پردازد که توسط نشر مولی در سال 1360 به چاپ رسیده است.
قسمت دوم یادنامه علامه فاضل تونی است که برگرفته از مجله دانشکده ادبیات سال 1341 است. قسمت دوم کتاب از مجلات قدیمی برگرفته شده است.به آثار و گفتارهایی از سید حسین نصر،علی اکبر سیاسی،ذبیح الله صفا ، هانری کربن،مجتبی مینوی ،سید جعفر سجادی ،رضا زاده شفق ،و زندگینامه استاد به روایت شاگرد فرهیخته اش دکتر محمد خوانساری ،اختصاص دارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
199
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
poorfar
poorfar
1392/10/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی منطق

تعداد دیدگاه‌ها:
6
من دنبال یک کتاب خوب در خصوص منطق هستم. با تحقیق صورت گرفته برای شروع به نظر کتاب خوبی میاد.
علامه فاضل تونی بزرگواری اندیشمند و از افتخارات سرزمین ایران هستند. برای آنانکه تصور می کنند آدمی زاییده امکانات است, وجود سرشار از خرد و فضیلت ایشان می تواند درس با ارزشی داشته باشد. ایشان در خردسالی یتیم شدند و در کمترین امکانات پرورش یافتند, لیکن انسانی خود ساخته و فاضل گشتند که از پرتو درس و شخصیت خود هزاران شاگرد تربیت نمودند. خدا رحمتشان کند و اجر بسیار دهد .
دوستان کتابی در باب منطق کاربردی میخواستم.
با سلام و تشکر ،این کتاب نیز همانند کتاب علم منطق ساده و روان نگاشته شده است به همین خاطر برای دوستانی که علاقه مند به منطق و فلسفه می باشند برای شروع بسیار مفید و موثر است.
PDF
8 مگابایت
منطق
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک