رسته‌ها
اسناد لانه جاسوسی آمریکا - جلد ۵
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 33 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 33 رای
نویسنده: ماموران و مرتبطین سازمان جاسوسی امریکا
گردآوری و ترجمه: دانشجویان مسلمان پیرو خط امام

کتاب حاضر که تحت عنوان اسناد لانه جاسوسی آمریکا در اختیار خوانندگان گرامی قرار می گیرد ٬ حاوی افشاگریهایی است که دانشجویان مسلمان پیرو خط امام ٬ تدریجاً و به صورت شش جزوه منتشر ساختند. لازم به تذکر است که هر یک ازجزوات ششگانه مزبور ٬ دارای یک مقدمه به عنوان اطلاعیه می باشد که هریک در جای خود چاپ شده است. در خاتمه تشکرات خالصانه خود را از برادران ٬ دانشجویان مسلمان پیرو خط امام که موافقت نمودند این اسناد از جانب دفتر انتشارات جامعه مدرسین به صورت یک جلد منتشر شود ٬ اعلام نموده؛ ضمناً مجلدات بعدی این اسناد نیز در آینده نزدیکی در اختیار ملت شریف و مبارز ایران قرار خواهد گرفت. انشاءالله
دفتر انتشارات اسلامی
وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

اسناد لانه جاسوسی آمریکا - جلد اول
https://ketabnak.com/book/۵۵۰۲۵/

اسناد لانه جاسوسی آمریکا - جلد دوم
https://ketabnak.com/book/۵۵۰۲۶/

اسناد لانه جاسوسی آمریکا - جلد سوم
https://ketabnak.com/book/۵۵۰۲۷/

اسناد لانه جاسوسی آمریکا - جلد چهارم
https://ketabnak.com/book/۵۵۰۲۸/

اسناد لانه جاسوسی آمریکا - جلد ششم
https://ketabnak.com/book/۵۵۰۳۱/

اسناد لانه جاسوسی آمریکا - جلد هفتم
https://ketabnak.com/book/۵۵۰۳۳/

اسناد لانه جاسوسی آمریکا - جلد هشتم
https://ketabnak.com/book/۵۵۰۳۴/

اسناد لانه جاسوسی آمریکا - جلد نهم
https://ketabnak.com/book/۵۵۰۳۵/

اسناد لانه جاسوسی آمریکا - جلد دهم
https://ketabnak.com/book/۵۵۰۳۶/

اسناد لانه جاسوسی آمریکا - جلد یازدهم
https://ketabnak.com/book/۵۵۰۳۷/
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
809
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mmahdit
mmahdit
1392/09/19

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اسناد لانه جاسوسی آمریکا - جلد ۵

تعداد دیدگاه‌ها:
4
من در مقامی نیستم که بتونم در مورد صحت یا سقم این اسناد صحبتی کنم اما با توجه به گفته های فعلی تهیه کنندگان کتاب یعنی دانشجویان خط امام این دوره کتابها بصورت کاملا یکطرفه و خطی تهیه شده اند. بطور مثال زمانی قصد ضربه زدن به شادروان بازرگان ، نهضت ازادی و نیز دولت موقت رو داشتند اسناد مربوط به این اشخاص رو بگونه ای که اونها رو محکوم کنه چاپ میکردند . وگرنه دشمنان مهندس بازرگان هم به صداقت و پاکدستی و وطن دوستی این عزیز معترف بوده و هستند. روزی دیگه دشمن ، بنی صدر بوده اسناد اون رو جاسوس نشون میداد روز بعدی قطب زاده روز بعد چپ ها و الخ. بطور مثال در دادگاه عباس امیر انتظام صرفا به این اسناد اتکا شد و به حبس ابد محکوم شد در صورتیکه ملاقاتهای اون صرفا در چهارچوب روابط دیپلماتیک بود. این در حالیکه در اسناد اصولا نامی از روحانیون نیامده در صورتیکه به شهادت اسناد کاملا موثق دیگه بطور مثال در تمام ملاقاتهای پیش از 22 بهمن 57 مهندس بازرگان با دیپلماتهای غربی شخص ایت اله بهشتی حضور داشتند اما این در اسناد اصلا منعکس نشده . شما میتونید به مصاحبه ها و مقالاتی که عباس عبدی ، ابراهیم اصغرزاده ، محسن میردامادی ، محسن امین زاده ، خانم ابتکار و سایر دانشجویان پیرو خط امام بمناسبت سیزدهم ابان 1358داشتند مراجعه بفرمایید.
آیا سندی زنده تر از تجربیات این سی سال اخیر برای ما هست؟ آن سندها روی کاغذند و حتی اگر درست هم باشند احساسشان نمی کنیم ولی این سندها،سند سی و پنج ساله در گوشت و پوست و خون و اعصاب و روان و روح ما ریشه دوانده اند.
[quote='korashim']‫این اسناد بیشترش ساختگی و تقلبی است و در گرما گرم انقلاب و اسلام زدگی ارتجاعی و... برای از میان برداشتن دولت مهدی بازرگان و گروهها و سازمانهای مخالف جعل شده و سندیت نداره[/quote]
همانطور که صادقی 92 اعلام کردند میتوان متوجه شد که ترجمه اصالت دارد یا خیر
در مورد اصالت متن اصلی هم کافیست این روزها نگاهی بیندازیم به موضوع جاسوسی آمریکا از سران کشورها
دوست عزیز شما می تونیدبرای اطمینان خاطرشریفتان به کتابهای کم حجم این اسناد که متن اصلی سندهمراه باترجمه آنهاچاپ شده مراجعه کنید.البته یادآوری می کنم تعدادشان بیش از50جلدمی باشد.
اسناد لانه جاسوسی آمریکا - جلد ۵
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک