رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پروانه آهنین
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 29 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 29 رای
✔️ داستان کتاب درباره زندگی دختری به نام لارا کامرون است. پدر و مادر لارا از هم جدا شده اند. با مرگ مادرش در دوران کودکی و کمبود محبت پدرش کم کم مفهوم واقعی دنیا بر او نمایان شد. لارا یاد گرفت چگونه در یک جامعه مردسالارانه راه خود را برای ادامه زندگی پیدا کند. بعد از مرگ پدرش به شیکاگو نقل مکان می کند. تجارت کوچکی در شیکاگو برپا می کند، شکوفا می شود و او را تبدیل به یکی از موفق ترین سرمایه داران آمریکا می کند به طوری که به او لقب پروانه آهنین می دهند.
لارا عاشق پیانیستی به نام فیلیپ آلدر می شود و با او ازدواج می کند. او زنی موفق با شوهری دوست داشتنی به نظر می رسد دنیا را در کف دستان خود دارد. اما فقط یک مشکل کوچک پیش می آید. لارا در لبه از دست دادن شوهر، ثروت و حتی زندگی خود قرار می گیرد! آیا اینبار هم لارا کامرون موفق خواهد شد یا به کام جامعه مرد سالارانه فرو خواهد رفت؟ تا به کجا برای حفظ هر آنچه که دارد پیش خواهد رفت؟ قتل؟ و پلیس برای به دام انداختن پروانه آهنین چه برنامه ای در سر دارد؟!
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ebne arabi
ebne arabi
1392/08/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پروانه آهنین

تعداد دیدگاه‌ها:
9
[quote='sherviny']مسئولین کتابناک حداقل پاسخگوی این مسخره بازی باشید که کتاب میزارید ولی دانلود نداره،فکر نمیکنید دیگه کفر اعضا رو دارید درمیارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتی زحمت نمیدید یه کلمه جواب بدبد،واقعا متاسفم[/quote]

کاربر گرامی در حال حاضر کتاب ها از سوی مسئولان سایت در حال بررسی است تا پس از تایید و بررسی حق نشر ، لینک دریافت آن فعال گردد. لذا انجام درست این مرحله ، صبر شما عزیزان را می طلبد.

من فکر میکردم فقط من مشکل دانلود دارم!
واقعا چرااا این اتفاق افتاده؟
چرا جدیدا گزینه دانلود برداشته شده است ؟
عاقا رمز دانلودا چیه من هرکتابی رو ک دانلود کردم باز نمیکنه برام
این دیگه چه وضشه؟
نصف کتابا دانلود نمی شه
من نمی دانم چرا هر چه مشکلات و گرفتاری هست دامن این سایت محبوبو می گیره همین الان سرچ کنین (دانلود کتاب پروانه اهنین ) حدود 524000 لینک دانلود پیدا میشه در این وسط چرا فقط به این سایت گیر میدن:-(
مدیران سایت عنایت فرمایید؛هرگونه تحرک ، همکاری ، کمپین ویا همفکری که نیاز هست با اعضا درمیان بگذارید.قطعا در میان خیل مشتاقان این سایت هستند کسانی که می توانند انواع خدمات وکمک ها را داشته باشند.ما اعضا همگی حامی شما هستیم ونیز قدر دان زحماتی که می کشید.
دولت هر کشور، آیینه ملت آن کشور است.
چرا هر روز یک بازی درمیارید؟
لینک دانلود چرا غیب شده؟
سلام
این همون ستارگان می درخشند نیست؟؟
پروانه آهنین
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک