رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سایه بان مرد قاتل
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 41 رای
نویسنده:
مترجم:
محمد قصاع
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 41 رای
✔️ حماقت مرد مرده (سایه بان مرد قاتل) رمانی جنایی اثر خانم «آگاتا کریستی»، از سری داستان‌های «پوآرو» است، که نخستین بار در ماه اکتبر سال 1953 میلادی در آمریکا، توسط انتشارات «داد، مید اند کمپانی»، و در روز پنجم ماه نوامبر همان سال، توسط انتشارات «کولینز کرایم کلوب»، در «بریتانیا» به چاپ رسیده‌ است. انتشارات هرمس نیز این کتاب را با عنوان «شکار قاتل» چاپ کرده‌ است.

خانم «اولیور» هرکول پوآرو را برای دادن جایزه شکار قاتل، به ملکی که صاحبش «سر جرج استایز» است، با فرستادن تلگرافی دعوت می‌کند، به نظر او چیزی درست نیست، و رفتار مهمانان مسابقه مشکوک است، و انگار قرار است قتلی رخ بدهد، بنابراین از دوستش «هرکول پوارو» دعوت می‌کند تا بررسی کند. «پوآرو» به سرعت با قطار سریع‌ السیر، به آنجا می‌رود، و متوجه رفتار مشکوک مهمانان می‌شود، و پس از چندی در مسابقه شکار قاتل، جسد دختری که قرار بود نقش مقتول را بازی کند، پیدا می‌شود. او به قتل رسیده‌ است، و «هرکول پوآرو» پرده از راز آن قتل برمیدارد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
pooya1818
pooya1818
1392/08/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سایه بان مرد قاتل

تعداد دیدگاه‌ها:
9
[quote='ghanary']من عاااااااااااااااااااااااااااااااااااا�
�شق پوارو ام[/quote]
منم همین طور :D
من عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق پوارو ام:x:x:x:x:x:x
خواهشا این کتابو دوباره بذارین خیلی دوس دارم بخونمش انگار پاک شده
من عاشق آثار کریستی ام مخصوصا اونایی که مربوط به مسیو پوآرو هستند!:D:x:-);-)
نویسنده ی جنایی عامه پسندی که زمانی تصور می شد کتاب هاش فقط یک بار به چاپ می رسند و بعد فراموش می شن. ولی بعد دیده شد که حتی بعد از مرگش هم چنان کتاب هاش به چاپ و فروش می رسند.
همیشه از دیدن کتاب های جدیدا آپلود شده اگاتا در این سایت لذت میبرم!!1
رمان های آگاتا کریستی یکی از دیگری زیبا تر و پر هیجان تر
کاش از خدا چیز دیگه ای میخواستم چند روز پیش تو فکر این کتاب بودم یکی از معدود کتابایی که نصف کاره خوندمش دیگه هم موقعیت پیش نیمد بخونمش فقط میتونم بگم ممنون
سایه بان مرد قاتل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک