رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
صحیفه الارشاد
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 23 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 23 رای
مجموعه‌ی حاضر با مقدمه و تصحیح 'محمدابراهیم باستانی‌پاریزی'، تاریخ کارهای افشاریه ـ به خصوص اسماعیل خان و شاهرخ خان ـ را از زمان 'میرمحمدسعید مشیزی' تا پایان کار دولت صفوی دربرمی‌گیرد. که از جمله‌ی این اقدامات می‌توان به جنگ‌های بلوچستان و قندهار و هرات اشاره کرد. هم‌چنین نگارنده به نسخه‌شناسی اثر، سبب تالیف کتاب و حوادثی که در زمان این طایفه در عصر صفویه رخ داده اشاره می‌کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
javadshabanpour
javadshabanpour
1392/08/09
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی صحیفه الارشاد

تعداد دیدگاه‌ها:
1
آقای محترم اولا سایت قائمیه وابسته به حوزه علمیه اصفهانه وبه حجتیه وابستگی نداره .ثانیاکتب تاریخی که دراین سایت قرارداره دربازارهم پیدامیشه وقابل تحریف نیست ثالثا یه بنده خدایی رفته دیده وخوشش اومده گفته بذار دیگران هم استفاده بکنندآورده اینجاگذاشته تا دیگران دانلود کنندحالاخودتون این توانایی رودارین که دارین به این سایت وامثال این سایت برید ودانلود کنیدخوب برید دانلود کنید ،دیگه قرارنیست این همه طلبکارتشریف داشته باشید.درضمن کل بحث شماچه ربطی به این فردآخری داشت؟
صحیفه الارشاد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک