رسته‌ها
تاریخ کامل ایران - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 92 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 92 رای
تاریخ کامل ایران - جلد 2
http://ketabnak.com/comment.php?dlid=60159

"تاریخ کامل ایران" تألیف سرجان ملکم، اثرى تحقیقى است در تاریخ عمومى ایران، که براى مردم انگلستان نوشته شده و شامل مطالبى است در مورد حدود و جغرافیاى ایران، حکام و سلاطین آن از مهابادیان و پادشاهان قبل از کیومرث تا زندیه و قاجاریه، عرب و شبه جزیره عربستان، آثار باستانى، آداب و رسوم، وضعیت اقتصادى، مذهب، علوم و هنر، طبقات اجتماعى و... در ایران. این اثر، در سال  ١٨١۵ م به زبان انگلیسى تألیف و در  ١٢٨٧ م توسط میرزا اسماعیل حیرت، به فارسى ترجمه شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
487
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
poorfar
poorfar
1392/09/01
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ کامل ایران - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
10
باسلام لطفا فقط به کتاب های قابل دانلود اکتفا نکنید .
بهترین کتاب در کتابخانه ها میباشد ومنتظر اسکن
برای دوره قاجار سفر نامه ها ونویسندگان خارجی نیز پیشنهاد میگردد
به گمان من یکی از مهم ترین منابع چند وچون نخستین دهه های پاگیری سلسله قاجار را می توان در جلد دوم تاریخ کامل ایران جست زیرا سر جان ملکماین سیاست گذار کارکشته ونماینده موفق کمپانی هند شرقی از منابع دسته اولی همچون میرزا ابراهیمخان کلانتر صدر اعظم آقا محمد خان بهره جسته است.
ای الهگان نور و خرد که همواره بار و یاور کتابناک می باشید!
سپاسگذار می گردیم اگر جلد دوم این کتاب مستطاب را در اختیار دوست داران ادب و تاریخ قرار دهید.
اینگونه بادا
من این کتاب رو از کتابخونه گرفتم. خیلی جذاب و شیرین هست. میشه چند نفر که واقعا واقعا سواد تاریخیشون بالاست ازشون خواهش کنم بیان زیر این کتاب در مورد بهترین کتاب های تاریخ ایران بحث کنن؟ اینکه کدوم کتاب ها به حقیقت نزدیکترن؟ تنها چیزی که تو این سایت متوجه شدم اینه که کتاب های پورپیرار ارزش خوندن ندارن و درمورد فایل های خنجی هم مرددم هنوز. ولی دکتر معین و سرجان ملکم توصیه شد.
شاید موضوع خیلی بی اهمیت باشه ولی من فکر می کنم دونستن حقیقت چرایی قرار گرفتن در موقعیت اکنون ( خوب یا بد تفاوتی نداره) برای هر ملتی لازمه. این درد بزرگیه که بین انبوهی از کامنت ها گم میشه و هیچکس بهش اهمیت نمیده...
سلام، ضمن تشکر از آپلودکننده گرامی و سایت وزین کتابناک، سپاسگزار خواهیم بود چنانچه مجلدهای دیگر این کتاب را برای دانلود و استفاده علاقمندان قرار دهند.
واقعآ دست شما درد نکند این کتاب مرحوم سر جان ملکم و با ترجمه فصیح مرحوم اسماعیل خان حیرت یکی از نایاب ترین کتبی است که میشد در این سایت انتظار دیدن و خواندنش را داشت واقعآ از دیدن آن حیرت کردم و ضمن تشکر از کتابناک درود میفرستم به روح بزرگ نویسنده و مترجم ادیب و دست اندر کاران نشر و چاپ این اثر گرانقدر.سپاس از کتابناک گرانسنگ عزیز...
[quote='korashim']‫لطفا اگر کسی جلد دوم این کتاب ارزشمند را دارد اپلود کند خیلی خیلی بهش احتیاج دارم
[/quote]
کتاب معروفی در زمینه تاریخ ایران هست. ممنون
واقعا که مرسی ، دمتون گرم از شر پول دادن به بعضی گرانفروش ها رهایی یافتم. همه چیز اینجا هست.
تاریخ کامل ایران - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک