رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اشوزدنگهه، اسطوره هم اکنون
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 43 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 43 رای
«هر کس در زندگی خویش، چیزی را می‌جوید و نهایت دسترنج او همان خواهد شد که از آغاز طلبیده و در راه آن کوشیده بوده است. این بخشی از عدالت جهان است که برای هر انسان، فرد به فرد معنا دارد. اگر در جستجوی حق باشی، آن را خواهی یافت و از آن او خواهی شد. اگر جوینده‌ی باطل شوی، آن را در آغوش خواهی کشید و در آن سقوط خواهی کرد. این معادله‌ای ساده و بسیار مهم است. این یکی از اسرار جهان است.» یک فانتزی زیبای دیگر از آرمان آرین نویسنده رمان زیبای پارسیان و من، الهام گرفته از اسطوره‌های باستانی ایران و شاهنامه فردوسی شاعر حماسه‌سرای ایرانی.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
دوقلوها
دوقلوها
1392/07/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اشوزدنگهه، اسطوره هم اکنون

تعداد دیدگاه‌ها:
7
محشــــــــــــــــــــــــره این کتاب. . .
خیلی ممنونم از دوستی که این کتابو به من معرفی کرد:-)
به امید روزی که همه ی کتابای ایرانی اینطوری عالی باشن!8-)8-)8-)8-)
مرسی از آرمان آرین عزیزم که اینقد زیبا مینویسه و به من انگیزه ی بیشتر برای نوشتن میده.......از همینجا از ارمان جان تشکر میکنم....خسته نباشی پسر...
به امید روزی که خودمم یه نویسنده جهانی بشم....http://khttp://ketabnak.com/images/smilie/sbaaa.gifetabnak.com/images/smilie/smusic.gifhttp://ketabnakhttp://ketabnak.com/images/smilie/sxmas.gif.com/images/smilie/smusic.gifhttp://ketabnak.com/images/smilie/skiss.gifhttp://ketabnak.com/images/smilie/sinlove.gifhttp://ketabnak.com/images/smilie/ssmile.gif
از اینکه چنین داستانی به دست یک ایرانی نوشته شده است به خودم به عنوان یک ایرانی افتخار میکنم.
و سپاسگزارم از آرمان عزیز که سعی دارد نوجوانان و جوانان ایرانی اسطوره هایی از جنس فرهنگ و آیین و تاریخ با عظمت خودشان برگزیند.
خواندن این کتاب را به همه توصیه میکنم!
اشوزدنگهه، اسطوره هم اکنون
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک