رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

فرهنگ جامع کاربردی عربی فارسی فرزان - جلد 3

فرهنگ جامع کاربردی عربی فارسی فرزان - جلد 3
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 19 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 19 رای
کتاب حاضر سومین مجلّد از مجموعة چهار جلدی «فرهنگ جامع کاربردی فرزان» است.

در فرهنگ حاضر ـ که برگرفته از کتاب‌های معتبر در حوزه لغت عربی است ـ بیش از هفتاد و پنج هزار واژه عربی، از قدیم‌ترین ایام عرب تا جدیدترین اصطلاحات علم و ادب گردآمده است .این فرهنگ ـ افزون بر مقدمه‌ای در باب علم صرف و اشتقاق و الفبایی بودن تدوین ـ دارای این مشخصات است : نقل تمام جمع‌های مکسر به صورت مدخل‌های مستقل، درج اوزان تمام اسم‌هایی که طبق قواعد اشتقاق می‌توان آنها را به قیاس ساخت، درج جدول‌هایی از افعال سالم و صحیح و معتل و اسم‌های فاعل و مفعول آنها، و گاه ذکر ماخذ کلمات .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
sham0
sham0
1392/08/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرهنگ جامع کاربردی عربی فارسی فرزان - جلد 3

تعداد دیدگاه‌ها:
3
فرهنگ فرزان چهار جلدی تقریبا فراهم آمده از تمامی فرهنگ های عربی به فارسی است که تاکنون در ایران و برخی کشورهای دیگر (از جمله سوریه و لبنان) انتشار یافته اند.
فرهنگ هایی از قبیل سیاح- مبین- طلایی- المنجد فی اللغه- منجد الطلاب- لاروس عربی به فارسی- رائد- تاج المصادر- المصادر زوزنی- کتاب المصادر- و...
فرهنگی است مغتنم و تهیه آن (به نظر بنده) اقدامی مقتصدانه!
تشکر از sham0
sسلام جلد دوم سوم و چهارم این کتاب را چندین بار دانلود کردم.مشکل دارد و خراب است لطفا اصلاح کنید و قرار دهید خیلی ممنونم میشوم.
فرهنگ جامع کاربردی عربی فارسی فرزان - جلد 3
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک