رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سانست پارک
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 17 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 17 رای
✔️ سانست پارک رمانیست متفاوت با آثار پیشین نویسنده که به معضل مسکن و بی خانمانی پرداخته است. سان ست پارک برخلاف سایر کتابهای پل استر، زندگی چند جوان را به تصویر می کشد که هر کدام با مشکلات و درگیری های شخصی شان در خانه ای مشترک زندگی می کنند. پل استر در این کتاب، مشکل مسکن و بی خانمانی را مطرح کرده و داستان به صورت روایت های موازی پیش می رود.
جوانی که از خرابه ها و وسایل مطرود عکس می گیرد. دختری که درگیر نوشتن پایان نامه است، زنی که زندگی اش را فدای نمایش و هنرش می کند و پدری ناشر که درگیر اوضاع اقتصادی است. چند جوان مساله دار که در بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ آمریکا در خانه ای متروک در نیویورک هم خانه می شوند…
فضای کتاب شبیه به فیلم مستندی با موضوع اجتماعیست که به شیوه ای گزارش گونه نوشته شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hesam maleki
hesam maleki
1392/06/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سانست پارک

تعداد دیدگاه‌ها:
7
شخصی هم که کتاب را مطالعه نکرده باشد هیچی از دست نداده:)):)):)):)):)):))
آخر کتاب می توانست بهتر تمام شود که با ابهاماتی زیاد به اتمام رسید:-(:-(:-(:-(:-(:-(
دوستان لطفا" اگر کسی نسخه الکترونیکی این کتاب را داره یا تونسته قبل از حذف لینک دانلودش کنه... به من پیغام خصوصی بده
لطفا" اگر لینک دانلودش توی سایت های دیگه سراغ دارید آدرسش را بزارید.....
با سلام بابا لااقل 12 ساعت بزاری فایل دانلودش بمونه
نه اینکه بزارید و بردارید
با تشکر از این سرعت عملتون
این مساله هیچ تفاوتی در نتیجه احتمالی شکایت ناشران و مترجمان و مولفان ایجاد نمیکند : در هر صورت کتابناک محکوم به پرداخت جریمه خواهد شد . بررسی حق نشر کتاب ها هم پیش از نشر مقدور نیست ، حداقل اینگونه عده ای با کتاب هایی که شاید نشناسند آشنا می شوند . از آن گذشته اگر ناشر و مترجم سارق بودند دلیلی برای تاسی به آنان در سرقت
وجود ندارد !
این کار در واقع نوعی رفتار غیر اخلاقی منفعلانه و ترویج تفکریست که بیان می دارد : چون دیگران می دزدند من هم می دزدم ، در صورتیکه امروزه بدیهی است که هر تغییری از من و من ها شروع می شود .
در این گونه موارد اگر کاربران عزیز اعتراض یا انتقاد و پیشنهادی دارند می توانند از طریق زیر با مدیر سایت مطرح کنند :
http://ketabnak.com/blog/?postid=119
[quote='lililorian1']درست است که کپی رایت باید رعایت شود و حق نویسنده و ناشر نباید تباه شود ولی آیا ناشر و مترجم محترم از پل آستر و ناشر او حق چاپ این کتاب را چه بصورت چاپی یا الکترونیکی خریده اند که حالا روی این کتاب هیچگونه حق و حقوقی داشته باشند؟
چرا خودمان را گول مبزنبم ؟ در ایران هیچکدام از کتابهای خارجی با اجازه و خرید حق نشر از نویسنده و یا ناشر واقعی چاپ نشده اند پس از لحاظ قانونی هیچ حقی روی کتاب خصوصا نسخه الکترونیکی آن ندارند و تنها برای نسخه چاپی که هزینه های چاپ آنرا داده اند میتوانند ادعا داشته باشند.[/quote]
اتفاقا نشر افق از معدود ناشراییه که با نویسنده قرارداد کپی رایت می بنده!
درست است که کپی رایت باید رعایت شود و حق نویسنده و ناشر نباید تباه شود ولی آیا ناشر و مترجم محترم از پل آستر و ناشر او حق چاپ این کتاب را چه بصورت چاپی یا الکترونیکی خریده اند که حالا روی این کتاب هیچگونه حق و حقوقی داشته باشند؟
چرا خودمان را گول مبزنبم ؟ در ایران هیچکدام از کتابهای خارجی با اجازه و خرید حق نشر از نویسنده و یا ناشر واقعی چاپ نشده اند پس از لحاظ قانونی هیچ حقی روی کتاب خصوصا نسخه الکترونیکی آن ندارند و تنها برای نسخه چاپی که هزینه های چاپ آنرا داده اند میتوانند ادعا داشته باشند.
سانست پارک
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک