رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

تاریخ فلسفه غرب - مجموعه چهار جلدی

تاریخ فلسفه غرب - مجموعه چهار جلدی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 75 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 75 رای
کتاب تاریخ فلسفه مجموعه درس های استاد مصطفی ملکیان است که در جمع دانش پژوهان حوزه و دانشگاه در 1369 تا اواخر سال 1372 القاء شده است. این درس گفتارها که از روی نوارهای صوتی پیاده شده و صورت مکتوب یافته نشان دهندۀ تسلط ایشان بر تاریخ فلسفه غرب است.
مصطفی مدتی به طلاب حوزۀ علمیۀ قم درس فلسفه می داد، اما در سال 1390پژوهشگاه دفتر تبلیغات حوزۀ علمیۀ قم به این دلیل که از دید آنان " او مروج سکولاریسم است و قصد سکولارسازی طلاب را دارد"، همکاریشان را با ملکیان قطع کردند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
shamlo
shamlo
1392/06/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ فلسفه غرب - مجموعه چهار جلدی

تعداد دیدگاه‌ها:
10
[quote='br_elec']چرا من نمیتونم این کتاب رو دانلود بکنم؟!
لینک دانلود خرابه آیا؟![/quote]
شما نمی تونین دانلود کنین ، چون کتاب از حق نشر برخورداره و لذا فاقد لینک فعال برای دریافت هست . :-(:-(:-(
چرا من نمیتونم این کتاب رو دانلود بکنم؟!
لینک دانلود خرابه آیا؟!
[quote='مهرپویا1370']
دوست عزیز من با ملکیان چندان آشنایی ندارم اما سروش هیچ وقت از اسلام برنگشت.فرد به شدت مذهبی هم هست.
و دیگر اینکه ای کاش هیچ کس به جز عقل خودتونو رو جایگزین نمی کردید.[/quote]
بله درست میفرمایید این رایی که به دکتر سروش دادن بر اساس معیارهایی دیگر بوده ولی این اواخر من احساس کردم که بهتر است شنونده ی سخنرانی کسان دیگری باشم و البته باید اذعان کنم که از کتابها و سخنرانی های ایشون خیلی چیزها یاد گرفتم.
[quote='kami45']من چهار سال پیش با دکتر سروش اشنا شدم و بیشتر سخنرانی و بعضی کتابهاشو میخوندم ولی از وقتی ارتداد اون رو همه جا اعلام کردند و رسما حرفهایی عجیب درباره ی امامت زد او را رها کردم و همش به فکر این بودم که چه کسی را جایگزین کنم تا اینکه استاد ملکیان را یافتم و بسیار خرسندم[/quote]
دوست عزیز من با ملکیان چندان آشنایی ندارم اما سروش هیچ وقت از اسلام برنگشت.فرد به شدت مذهبی هم هست.
و دیگر اینکه ای کاش هیچ کس به جز عقل خودتونو رو جایگزین نمی کردید.
من چهار سال پیش با دکتر سروش اشنا شدم و بیشتر سخنرانی و بعضی کتابهاشو میخوندم ولی از وقتی ارتداد اون رو همه جا اعلام کردند و رسما حرفهایی عجیب درباره ی امامت زد او را رها کردم و همش به فکر این بودم که چه کسی را جایگزین کنم تا اینکه استاد ملکیان را یافتم و بسیار خرسندم
[quote='shamlo']مهرپویای عزیز، جوان خوش آتیه، طی بحث هایی که در کتابناک با دیگران داشته اید و دارید، تلاش بسیار می کنید که مستدل و دقیق سخن بگویید و تا حدود زیادی هم موفقید،همچنین آداب مربوط به گفتگو کردن را، تا به آخر حفظ می کنید؛ هر مخاطبی اینها را می پسندد و شما را شایستۀ مورد تقدیر قرار گرفتن، میکند.[/quote]
فرقی نمی کنه آتئیست باشید یا تئیست، فرقی نمی کنه باسواد باشید یا بی‌سواد، وقتی به همدیگه احترام می ذارید یقیناً در مسیر درست گام برمی دارید.
به به چه کار پسندیده ، زیبا و اخلاقی در اینجا شکل گرفته ...
واقعا شاملوی عزیر باهاتون موافقم که مهر پویاجان در بخثها همیشه با استناد و دقیق گفتگو میکنه و اکثر مواقع موفق است..والبته پسر دوست داشتنی هم است...:x
به نظرم این کار شما هم خیلی زیبا بود و هست...خیلی خوبه این فرهنگ تقدیمها و تقدیر ها بین همگیمون جا بیافته و همیشه قدر مهر ومحبتهای که به یکدیگر داشتیم و داریم پاس بداریم...
:x:x
مهرپویای عزیز، جوان خوش آتیه، طی بحث هایی که در کتابناک با دیگران داشته اید و دارید، تلاش بسیار می کنید که مستدل و دقیق سخن بگویید و تا حدود زیادی هم موفقید،همچنین آداب مربوط به گفتگو کردن را، تا به آخر حفظ می کنید؛ هر مخاطبی اینها را می پسندد و شما را شایستۀ مورد تقدیر قرار گرفتن، میکند.
shamlo دوست گرامی
1. بابت لینک ها ممنون :x .من از اینگونه مناظرات خیلی لذت می برم. البته تا به حال آشنایی با آقای ملکیان نداشتم اما کتاب را پیش از این دانلود کرده بودم. دست بر قضا همین چند دقیقه پیش شبکه ی چهار در برنامه ی زاویه مناظره ای را بین دکتر زیباکلام و دکتر زرشناس در باب مدرنیته پخش کرد. قرار است هفته ی بعد بیشتر روی ایران متمرکز بشوند.
2. این که می گویید در این تارنما از من بیش از همه آموختید البته ناشی از شکسته نفسی شماست که از خصایل فضلاست.
من اخلاقی دارم که نمی دانم در این گونه مواقع که از من تعریفی می شود باید چه بگویم تا ریا نشود و متحیر می مانم. البته در فضای مجازی راحت تر هستم اما کاری نکنید که از خجالت آب شوم. ;-)
استاد ملکیان یکی از بهترین ها بوده و نعمتی برای عصر کنونی ایران می باشند. ارتباط دهی روانشناسی، معنویت و عقلانیت به یکدیگر و تعیین جایگاه دین به زیبایی توسط ایشان انجام شده است.
تاریخ فلسفه غرب - مجموعه چهار جلدی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک