رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
نیوتون و فیزیک کلاسیک : قدم اول
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 26 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 26 رای
.
سری کتب قدم اول که توسط انتشارات شیرازه منتشر شده اند،کتاب هایی هستند مصور ، آسان و جذاب و خواندنی که برای آشنایی و قدم اولیه به سوی بزرگان علم و فلسفه نوشته شده اند و از این حیث برای مخاطب خاص و عام جذاب و مفید است.
.......................
نیوتون ، کسی که در نبوغ از همه ی انسان ها پیشی گرفت !
جان کندیت درباره او می گوید : مجموعه پیوسته ای از تلاش ، بردباری ، فروتنی ، خویشتنداری ، نیکوکاری ، و پارسایی عاری از زنگار پلیدی »

قوس و قزح، میزان گردش ماه، شهاب های آسمانی و جزر و مد دائم اقیانوس ها و سیبی که از درخت افتاد، همه و همه نشانه های وجود جهانی واحد هستند که کشف رموز آن را مدیون یک فرد هستیم: ایزاک نیوتون. نیوتون بدون شک درخشان ترین نابغه تمامی اعصار تاریخ است و با اینهمه هنوز ناشناخته باقی مانده است.
کتاب حاضر به توصیف و توضیح پاره ای از درخشان ترین آراء فردی اختصاص دارد که میزان قابل توجهی از دانش بشری که پیش از او تولید شده بود و همچنین باورهای نیمه تمام یا اشتباه جاری در این زمینه آگاهی داشت و به تنهایی پیشرفت های چشمگیری در حوزه ریاضیات، مکانیک و نظریه های مربوط به نور به وجود آورد.
کتاب حاضر، قدم اولی است در شناخت فردی خود آموخته که در سن بیست و پنج سالگی نظام توضیحی کاملی از کل جهان ارائه داد. فردی که بدون نظام توضیحی وی، بسیاری از دانسته های علمی بعدی، از جمله نظریه نسبیت اینشتین نمی توانست کشف گردد. اعتقادات شخصی نیوتون نیز از دیگر مواردی است که در این کتاب مورد توجه قرار گرفته اند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
poorfar
poorfar
1392/06/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نیوتون و فیزیک کلاسیک : قدم اول

تعداد دیدگاه‌ها:
4
این کتاب مصور واقعا جذابه، برای دوستاران تازه کار فیزیک پیشنهاد میشه.
در کنار اطلاعاتی که از کتاب مورد نظر میزارید // مثل نوع فایل ، تعداد صفحات ، حجم و .... لطفاً بگبد که کتاب از چه انتشاراتی هم هست //// با تشکر
پورفر گرانقدر بی سپاس نوشه جان کردن این کتابها که تو به کاممان میریزی بی انصافی است
گفته شده به دلیل ترافیک سرور ، از اپ کننده تشکر نشه .حقیقتش نمیتونم واسه اپ این کتاب از پور فر عزیز تشکر و قدر دانی نکنم.امیدوارم تا میرسم خونه و بخوام دانلودش کنم لینکشو ور ندارند.دوستان عزیز فیزیکوفیل(فیزیک دوست)این کتاب رو از دست ندید.
نیوتون و فیزیک کلاسیک : قدم اول
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک