رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

تاریخ ایران در قرون نخستین اسلامی - جلد 1

تاریخ ایران در قرون نخستین اسلامی - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 45 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 45 رای
[b]پژوهش حاضر بر اساس متون اصلی و کتب منشأ به زبان‌های عربی، فارسی، ترکی و تحقیقات اروپائیان درباره دیگر منابع قدیمی مانند مسکوکات و آثار تاریخی ایران پدید آمده است. مؤلف کتاب، پروفسور اشپولر، سالیانی طولانی فعالیت‌های علمی خود را وقف تاریخ و فرهنگ ایران کرد و در این اثر کم‌نظیر خود، علاوه بر مسائل سیاسی ایران در صدر اسلام، به اوضاع اجتماعی، ساخت اقتصادی، مناسبات داخلی، شیوه حکومت، مسائل بازرگانی و نحوه داد و ستد و سرانجام حیات معنوی ایران در قرون نخستین اسلامی پرداخته است.
در مورد نویسنده اینکه:در سال ۱۹۴۳ استاد زیان‌های سامی و مطالعات اسلامی در دانشگاه مونیخ شد. سپس به ریاست موسسه اسلامی در دانشگاه گوتینگن رسید. پس از جنگ جهانی دوم او به عنوان استاد مطالعات اسلامی جانشین کارل هاینریش بکر در موسسه تاریخ و فرهنگ خاورنزدیک در دانشگاه هامبورگ شد.
در تظاهرات دانشجویی سال ۱۹۶۷ او را به عضویت در گروه اس‌آ و حزب نازی متهم کردند و او در پاسخ دانشجویان معترض را شایسته «اردوگاه مرگ» دانست و به همین دلیل مدتی از کار رسمی خود برکنار شد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
poorfar
poorfar
1392/06/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ ایران در قرون نخستین اسلامی - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
7
[quote='Behruz67']در صورتی که دسترسی به خرید این کتاب مرجع ندارید، برام پیغام بفرستید تا نسخه‌ی سال ۱۳۶۹ رو براتون بفرستم.[/quote]
سلام من برای پایان نامه احتیاج به این کتاب دارم اگر امکانش هست برام ایمیل کنید ممنون
در صورتی که دسترسی به خرید این کتاب مرجع ندارید، برام پیغام بفرستید تا نسخه‌ی سال ۱۳۶۹ رو براتون بفرستم.
[quote='farhad 1989']این کتاب رو چطور میشه تهیه کرد؟لطفا راهنمایی کنید[/quote]
دوست گرامی ! با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. برای اطلاع از چگونگی تهیه کتاب ، لطفا به گزینه پیش نمایش مراجعه کنید.:-)
این کتاب رو چطور میشه تهیه کرد؟لطفا راهنمایی کنید
پنتاگرام وارونه روی جلد چی میگه این وسط؟.
تاریخ ایران در قرون نخستین اسلامی منبع خوبی برای مطالعه اوضاع اجتماعی و مذهبی ایران در قرون نخستین اسلامی است.
با سلام وتشکر من وخانواده ام در کشور افریقای جنوبی هستیم وتنها خوشحالی ولذت ما مطالعه کتب فارسی زبان است که هر نوع بخواهیم در سایت شما موجود است لذا متاسفانه بعضی از ان ها به دلیل خاصی مسدود می باشد طرحی بریزین که این مشکل حل شود
تاریخ ایران در قرون نخستین اسلامی - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک