رسته‌ها

تحول: پیروزی در فرهنگ دیجیتالی فردا

تحول: پیروزی در فرهنگ دیجیتالی فردا
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 2 رای
در دنیای کسب و کار محافظه‌کاران و جویندگان حاشیه امن، در حقیقت به فکر انهدام خود و کسب و کارشان هستند. دنیای الکترونیکی ضمن آنکه فرصت‌ها را ایجاد می‌کند، رویاروی خود تهدیداتی نیز دارد. فرهنگ الکترونیکی فرهنگ فرداست، ولی نباید فراموش کنیم که ما در فضا نه، بلکه بر‌روی زمین ابستاده‌ایم و باید برای دگرگونی ساختار سازمان خود را آماده کنیم.
اینترنت فناوری انقلابی است و توان آن آنچنان بالاست که علاوه‌بر فعالیت‌های اقتصادی، بر بافت جامعه نیز تاثیرات فراوان و متنوعی گذاشته است، بنا‌بر‌این رقابت و چیره‌شدن بر این محیط، نیازمند تن‌در‌دادن به شیوه نوینی از فعالیت، راهی تازه در کسب‌و‌کار و روش تازه‌ای در ارتباط انسانی است. جامعه‌شناسان از آن بیم دارند که به‌دنبال گسترش اینترنت، انسان‌ها از یکدیگر جدا‌شده و هر فردی در لاک خودش فرو رود.
دسترسی پر‌شتاب به اطلاعات و توان نهفته برقراری ارتباط بی‌واسطه با هر‌کس و هر‌جا، فرهنگ الکترونیکی را متفاوت از محیط و فضای سنتی ساخته‌است.
کسب و کار الکترونیکی همانند ذره‌بین بزرگی است که به دست مشتری داده می‌شود تا سراسر فعالیت‌های سازمان را با‌دقت و گستردگی به تماشا بنشیند. در هر بخش دیگر هم که مشکل یا ناکارآیی وجود داشته‌باشد، بزرگ‌نمایی می‌شود. بنا‌بر‌این شفافیت، یکی از قوانین تازه در دنیای امروز است.
در پژوهشی که از فرهنگ الکترونیکی به عمل آمده، ۸۸ درصدشرکت‌های داتکامی عقیده داشته‌اند که اینترنت سراسرجنبه‌های قابل‌تصور کسب‌و‌کارهای آینده را دگرگون خواهد نمود .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
20
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
koohsar62
koohsar62
1392/05/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تحول: پیروزی در فرهنگ دیجیتالی فردا

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
تحول: پیروزی در فرهنگ دیجیتالی فردا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک