رسته‌ها
مفاهیم نوین جامعه شناسی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 76 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 76 رای
مفاهیم نوین جامعه شناسی New Conceptions of Sociology
دوزبانه همراه با تلفظ واژه ها Bilingual / With Pronunciation

این اثر در راستای «فرهنگ فشردۀ جامعه شناسی» و با همان سبک و سلیقه (دوسویه، دو زبانه و همراه با تلفظ واژه ها) تهیه و ترجمه و تنظیم شده است و با همان اهداف (تمرین استفاده از متون زبان تخصصی، تقویت ترجمه و تصحیح تلفظ) با نهایت احترام تقدیم محضر شما دوستان و همکاران جامعه شناس و جامعه اندیش می شود.
برای رسیدن به این اهداف بهتر آنست که مطالعۀ کتاب را از سمت چپ آغاز کنید یعنی که ابتدا متن اصلی آن را بخوانید و در این حین سعی کنید بدون توجه به سمت راست یعنی متن ترجمه شده، خود با دقت کتباً یا شفاهاً به ترجمه و درک مطلب بپردازید و بعد با حوصله نتیجۀ کار خویش را با متن ترجمه شده مقایسه کنید.
این متن با دقت و وسواس بالایی تهیه شده است اما این بدبختانه یا خوشبختانه نمی تواند دلیل خوبی بر عاری از عیب بودن و خالی از خطا بودنش باشد چه در بهترین حالت تنها بیانگر حد اعلای توان علمی مترجمش هست و نه توان علمی همه؛ چه بسا خود شما ترجمه ای بهتر از این داشته باشید و یا معادل هایی بسیار زیبنده تر از آنچه که ما بکار برده ایم؛ در این صورت بر شماست که در مقابل این خدمت که به رایگان تقدیم شما می گردد نکات لایق اصلاح و قابل ارتقا را از راه های ارتباطی موجود به ما متذکر شوید تا در کوتاه ترین زمان ممکن از پایگاه اینترنتی ناشر (وبسایت جامعه شناسی شرقی) به نحو احسن محضر سایر دوستان و کاربران عزیز اطلاع رسانی شود.
لازم به ذکر است که متن اصلی این اثر برگرفته از کتاب Contemporary Sociological Theory (نظریۀ جامعه شناختی معاصر) با زیرعنوان An Integrated Multi-Level Approach (یک رویکرد چندسطحی یکپارچه) نوشتۀ Doyle Paul Johnson (دویل پل جانسون) استاد دانشگاه تگزاس می باشد. این کتاب در اصل 3 بخش و 21 فصل دارد و در سال 2008 از سوی انتشارات Springer منتشر شده است. جهت آشنایی بیشتر دوستان، متن پیشگفتار این کتاب (به زبان اصلی) به همراه عناوین بخش ها و فصل هایش در پایان همین اثر ارائه شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
152
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
zadshiran
zadshiran
1392/06/09
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مفاهیم نوین جامعه شناسی

تعداد دیدگاه‌ها:
9
کاربر گرامی گزینه دریافت در قسمت زیرین کتاب قرار دارد.
استاد ارجمند جناب آقای شیران
با سلام و احترام
نهایت تشکر را از زحمات شما دارم
با تجدید احترام : دانش آموخته جامعه شناسی
از این همه بزرگواری اقای شیران باید تشکر کرد و نشان می دهد واقعا یک فرد فرهیخته و غیر مادی هستند.
از کتب بسیار خوب جهان در جامعه شناسی می باشد.
به مدیران ارجمند کتابناک:
با سلام و عرض ادب،
احتراما تقاضا دارد با رفع محدودیت دانلود از روی این اثر و سایر آثار اینجانب در این سایت، زمینه را برای استفاده ی هر چه بیشتر دوستان و همکاران جامعه شناس و جامعه اندیش از آنها فراهم سازید. این آثار با رضایت شخصی اینجانب به این سایت افزوده شده است و انتشار آنها از این طریق نه فقط هیچ مشکلی نخواهد داشت بلکه مایه ی امتنان نیز خواهد بود.
با سپاس فراوان از شما و خوانندگان محترم
"حسین شیران" مدیر وبسایت "جامعه شناسی شرقی" (با نام کاربری zadshiran)
شکرا لک یا صدیقی!لقد خدمت علم الاجتماع بهذا الکتاب
جناب شیران برای این کتاب و کتاب «فرهنگ فشردهٔ جامعه‌شناسی» مشخص است که زحمتِ فراوانی کشیده‌اند.
بنده که از این دو کتاب استفاده می‌برم و به تمامیِ دوست‌دارانِ جامعه‌شناسی دانلودش را توصیه می‌کنم.
مفاهیم نوین جامعه شناسی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک