رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
قصر سن پل - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 20 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 20 رای
قصر سن پل - جلد 1
https://ketabnak.com/book/47446/

✔️ رمان تاریخی " قصر سن پل – ژان دلاور" یکی از شاهکارهای نویسنده فرانسوی میشل زواگوست.

دربار پادشاهان چه در شرق و چه در غرب، همواره موجد حوادث عجیب و عبرت انگیز بوده است. از آن جمله دربار فرانسه است که نویسندگان توانایی مانند الکساندر دوما و میشل زواگو، حوادث تلخ و شیرین آنها را به رشته تحریر کشیده و ضمن بیان گوشه ای از تاریخ آن کشور، داستانهای شیرین و سرگرم کننده ای به وجود آورده اند. از آن نوع است کتاب قصر سن پل.
پادشاهی دیوانه ولی خوش قلب، ملکه ای بی رحم و خونخوار و محیل اما زیبا و فتان و عشوه گر، شاهزاده ای جاه طلب که برای تصرف تاج و تخت و تصاحب ملکه، از هیچ جنایتی حتی کشتن زن و معشوقه و در بدر کردن فرزند خردسال خود، ابا ندارد. و دوشیزه ای زیبا و بیگناه که تنها مایه تسلی پادشاهی است که همه او را ترک کرده اند و دانشمندی جادوگر که در پی کشف راز زندگی جاوید است و جوانی شجاع و جوانمرد و جنگجویی دلیر و پیرو حق و عدالت، داستان بدیعی پدید آورده اند. و میشل زواگو، نویسنده چیره دست فرانسوی، با قلم سحرآفرین خود این گوشه از تاریخ فرانسه را با چنان مهارتی به تصویر کشیده که هیچ صحنه آن خالی از جاذبه و هیجان نیست.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
miran2009
miran2009
1392/03/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قصر سن پل - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
1
من15سالم بود که این کتابوخوندم.چندین روزبیوقفه خوندم!نمیتونستم کتابوزمین بذارم!تا3-4صبح کتاب دستم بود.عجب داستان جذاب وعجب ترجمه ای!!! حیفه که نمیتونیم دانلودش کنیم.توروخدابذاریدمردم از این کتابااستفاده کنن.ماکه نمیتونیم کتاب بخریم!!!
سپاس از شما...راستی پاردایانها جلد4 چرا دانلود نمیشه؟؟؟؟
سپااااااااااس:-*
قصر سن پل - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک