رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

شراب طهور: سلوک در صراط مستقیم عرفان

شراب طهور: سلوک در صراط مستقیم عرفان
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 13 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 13 رای
اثری عمیق، لطیف و راهگشا برای مشتاقان جوار و طالبان دیدار حضرت دوست.
شراب طهور با یک پیشگفتار آغاز می شود و حاوی شش فصل با عناوین کلیّات، در آستانه ى سلوک، بنیادهاى حیات و سلوک عرفانى، روحیّات عرفانى، پایه هاى اصلى سلوک و آداب سلوک است و با بهره جستن وافر از قرآن کریم و سخنان معصومین علیهم السّلام، به زبانی ساده و روشن، سالکان الی الله را با شیوه ای درست و نتیجه بخش راه سپردن در صراط مستقیم عرفان، که با زندگی انسان معاصر نیز کاملا سازگار است، آشنا می سازد.

گزیده:
توحید در لغت به معنای یکی کردن و یکی دانستن است و در قاموس انبیاء به معنای رهیدن عبد از چندگانگی و رسیدن او به یگانگی در وجود خویش واز این رهگذر، رهایی او از دیده و اندیشه کثرت نگر و کثرت پندار و رهیابی او به تنها خدا را دیدن و هستی را منحصر به خدا دانستن. عبدی که به یمن بهره مند شدن از راهنمایی وراهبری انبیاء و اولیای الهی به این یگانگی برسد، به فرموده قرآن کریم، صاحب قلب سلیم است.
شراب طهور که به فرموده ی قرآن کریم، ساقی آن خدای تبارک و تعالی است و به پاداش ایثار عاشقانه ی عبادالله، ساقی ازل در جام جانشان می ریزد، سراسر وجود نوشندگان را از هرچه جز خدا پاک و مطهر می سازد و همه ی هستی آنان را یکپارچه خدایی می کند.
کتاب حاضر پیاله ای بر گرفته از چشمه ی شراب ناب معارفی است که خدای تعالی به بندگان تمام عیار خود و واصلان به قله عبودیت، یعنی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت پاکش علیهم السلام سپرده است تا هم خود آنان بنوشند و هم در سرزمین وجود آن که بخواهند و بخواهد، جاری سازند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
tajii
tajii
1392/04/16

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شراب طهور: سلوک در صراط مستقیم عرفان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
شراب طهور: سلوک در صراط مستقیم عرفان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک