رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بیلیارد در ساعت نه و نیم
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 73 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 73 رای
✔️ هاینریش بل نویسنده ضد نازی شهیر، اولین نویسنده آلمانی زبانی است که موفق به دریافت جایزه نوبل شد. این اثر هشتمین رمان بل میباشد که در سال ۱۹۵۹ منتشر شد و درسال ۱۹۶۵ با اقتباس از این داستان، فیلمی با عنوان «در جایی که خشونت قانون است تنها خشونت کمک می‌کند»، ساخته شد. این رمان در واقع وقایع نگاری یک روز زندگی خانواده سرشناس فهمل در آلمان پس از جنگ جهانی است، خانواده‌ای که معماری در آن حرفه‌ای موروثی است.
در این کتاب به جای اینکه با روایتی سر راست و عینی از وقایع مواجه شود، واقعیت را از خلال تک گویی‌های درونی شخصیت‌های داستان و سیلان ذهن ایشان در خاطرات دور و نزدیکشان، دریافت می‌کند. تمام داستان در روز ۶ سپتامبر سال ۱۹۵۸ و در روز تولد هشتاد سالگی هاینریش فهمل پدربزرگ خانواده و اولین آرشیتکت خاندان فهمل اتفاق می‌افتد، ولی شما با گذر از تونل‌های متعدد در ذهن راویان یازده‌گانه رمان که به گذشته‌های دور نقب می‌زنند، به سالها قبل برمی‌گردید و بدین ترتیب قطعات پازل این رمان در کنار هم قرار می‌گیرند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mohammad abedi
mohammad abedi
1392/02/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بیلیارد در ساعت نه و نیم

تعداد دیدگاه‌ها:
4
این کتاب از نظر من بهترین رمان هاینریش بله. شخصیت پردازی های دقیق و عمیق سه نسل یک خانواده واقعا اعجاب انگیزن.
بی تردید هاینریش بل برجسته ترین نویسنده اتسانگرای ادبیات معاصر آلمان است که با نثر منحصر به فرد و گاها تلخ خود به شرح جامعه آلمان در سالهای جنگ و پس از آن میپردازد. سبک محاوره ای و روایی وی در تمامی ادبیات آلمان بی همتاست و نمونه بارز آنرا میتوان در کتاب "خاطرات یک دلقک" بوضوح مشاهده نمود. کتاب حاضر از کارهای درجه دوم وی محسوب میشود ولیکن به هرحال خواندنی و جذاب. با تشکر از بارگذاری این کتاب.
کتاب خوبی بود
از تلاش شما در گسترش فرهنگ و ادب سپاسگزارم
بیلیارد در ساعت نه و نیم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک