رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
متن هایی برای هیچ
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 57 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 57 رای
✔️ متن هایی برای هیچ برای اولین بار در کنار سه داستان در یک مجموعه به چاپ رسید. متن هایی برای هیچ شامل سیزده متن جداگانه است . هیچ کدام از این سیزده متن عنوانی ندارند. آنها انواع مختلفی از صدای ناشناخته و مجهول را نمایان می کنند. طبق گفته ی گنتارسکی : "آنچه که پس از متن هایی برای هیچ برای خواننده باقی می ماند هیچ است. ممکن است آگاهی نامشخصی باشد که بکت در اوایل دهه 1950 مجددا بکار برد تا یک داستان غنی از تصاویر اما نه منسجم را ایجاد کند." بنابراین ، این متن ها ، هنگامی که با سه داستان اولیه در کتاب اصلی مقایسه شوند ، می توانند به عنوان نمایشی از جنبش در نوشتار بکت از مدرنیسم تا پسامدرنیسم تعبیر شوند. بر خلاف داستانهای قبلی ، این قطعات دیگر داستانهای تکمیل شده نیستند ، بلکه تکه هایی هستند. روایتی از یک راوی آشکار شونده ، که به یک موجودی که هرگز قرار نیست کامل شود نیم نگاهی می اندازد. این ایده در متن 4 بیان می شود ، جایی که راوی. تصدیق می کند که داستان دیگر موردنیاز نیست. در اینجا نیز بکت مانند آثار دیگرش همه چیز را کنار می گذارد بجز چیزهایی که برای رسیدن به هسته ی حقیقت ضروری هستند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
vendetta1383
vendetta1383
1392/02/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی متن هایی برای هیچ

تعداد دیدگاه‌ها:
4
عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی بود...! !!!
من که عاشق متن های بکت ام.. مخصوصا نمایشنامه هاش!!!
بالا نور است، عنصرها، یک جور نور، کافی برای دیدن ،زندگان راه خود را می یابند. بدون خون دل، از هم حذر می کنند. با هم یکی می شوند ، از
موانع حذر می کنند ، بدون خون دل با چشمان شان می گردند ، مردد ، بی تردید ، میان عنصرها ، زندگان . مگر که تغییر کرده باشد .
مگر که پایان یافته باشد
دست کم این کتابهایی که چاپ میشه و قیمتش هم زیاد نیست رو بخرید حداقل.. 3600 که دیگه گرون نیست که؟؟
650 نفر دانلودش کردن معلومه که تیراژ ناشر بدبخت میرسه به 1000 نسخه دیگه.. چنین جماعتی هستیم ما.
متن هایی برای هیچ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک