رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زندگی نو
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 36 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 36 رای
✔️ پاموک در رمان « زندگی نو» با ژانر پست مدرن و با استفاده از ترکیب زاویه دید اول شخص و سوم شخص به تقابل هایی چون زندگی نو در مقابل زندگی کهنه و قدیمی؛ واقعیت ها و عینیت ها در کنار تخیل و ذهنیت ها؛ پختگی و تجربه در برابر بی تجربگی و خامی جوانی؛ سنت در مقابل مدرنیته، فرهنگ غرب در برابر فرهنگ شرق می پردازد. او از مسائلی چون عشق، مرگ، هستی، تصادف در زمان و مشکلات انسان شرقی در عصر بحران زده و خوشبختی های نا محسوس می گوید. رمان روایتگر تاثرات مرد جوانی است که بعد از خواندن کتاب «زندگی نو» در پی افسونی خیالی، کشف رازها و ذهنیت هایش ، برای آن که آدمی نو شود، درپی یافتن دختری به نام «جانان» که بانی آشنایی او با کتابی شده که مسیر زندگی اش را عوض کرده؛ گذشته خود را به کلی ترک می کند و راهی سفر می شود.
رمان با آغازی مناسب بدین گونه شروع می شود: «روزی کتابی خواندم و کل زندگی ام عوض شد. کتاب نه فقط بر روحم، بلکه بر همه چیزهایی که مرا ساخته بودند، تاثیر می گذاشت»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mohammad abedi
mohammad abedi
1392/06/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زندگی نو

تعداد دیدگاه‌ها:
4
ارزش خریدن داره. خیلی هم داره. حتما کاغذیشو بگیرین. شرح حال احساس و روان خیلیاس. لذت می برین.
حتما بخونید این کتاب رو. محشرههههههههههههههههههههههههههههههه
(?) این کتاب هم مثل بقیه کتابهاتون قابل دانلود نیست(?)
این کتاب هم مثل بقیه کتابهاتون قابل دانلود نیست(?)
زندگی نو
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک