رسته‌ها
پیشوا تاریخ ساز می شود
امتیاز دهید
5 / 4
با 47 رای
درباره:
آدولف هیتلر
امتیاز دهید
5 / 4
با 47 رای
توضیح پیشوا تاریخ ساز می شود:
کتاب حاضر، مجموعه ای است از ترجمه چندین نوشتار عمدتا مصور که در دوران نازی ها منتشر شده اند و برای علاقه مندان به تاریخ جالب می باشند. در سال 1932 کتاب مصوری تحت عنوان «هیتلری که هیچ کس نمی شناسد» از هاینریش هوفمان منتشر گردید. مقدمه این کتاب به قلم بالدور فن شیراخ (رهبر جوانان هیتلری) همراه با چند عکس از قسمت های مختلف کتاب قرار گرفته اند. همچنین گزیده ای از کتاب «هیتلر به روایت کاریکاتور ها» با ویراستاری ارنست هانفشتانگل (که در آن هنگام عضو حزب نازی بود) قرار گرفته است. این اثر دربرگیرنده شماری از کاریکاتور هایی است که دشمنان هیتلر کشیده بودند. همچنین چند عکس و متن کوتاه از کتاب «انگلستان، کشور غارتگر» قرار داده شده است. علاوه بر این، ترجمه سه اثر کوتاه دیگر به نام های «پیشوا تاریخ ساز می شود، 1933»، «پیشوا تاریخ ساز می شود، 1938»، «پیشوا در کوهستان ها» و «نبرد پیشوا در شرق، 2» نیز به طور کامل قرار گرفته اند. امیدوارم مورد رضایت خوانندگان قرار بگیرد.
بخشی از نوشته های بالدور فن شیراخ درباره آدولف هیتلر:
یاوه های زیادی درباره زندگی خصوصی او [هیتلر] شیوع یافته است. در این باب سخنان اندکی می گویم. بیشترین خوشی هیتلر کتابخانه اش با حدود 6.000 جلد کتاب است. او فقط آنها را برگ نزده است، بلکه آنها را خوانده است. بخش بیشتری از کتاب ها درباره معماری و تاریخ هستند. هیتلر در هر دو موضوع توانایی استادانه ای دارد. برای او هنر ضروری می باشد و موسیقی بالاتر از همه چیز است. چنانکه او می گوید، «اگر هنرمندان می دانستند که می خواهم برای هنر آلمانی چه کاری انجام دهم، هیچ یک از آنها با من ضدیت نمی کردند.»
مردم ساده گمان می کنند که هیتلر یک زندگی راحت دارد، هشت ساعت کار می کند و سپس به یک کافه می رود. اندکی از مردم می توانند بار های سنگینی که بر دوش های او قرار دارند را تصور کنند.
عصر ما شاید به این مرد بزرگ افتخار کند و او را دوست بدارد، اما قادر نیست که بزرگ منشی حقیقی او را درک کند. نیازی به این مساله نیست.
برای ما تنها لازم است که با احترام به شخصیت نیرومند پیشوا بنگریم، و از خداوند سپاسگذاری کنیم که ما را تنها نگذاشته است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
60
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Ein Reich
Ein Reich
1392/02/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پیشوا تاریخ ساز می شود

تعداد دیدگاه‌ها:
8
متاسفانه دوستانی وجود دارند که هرجایی سخنی از هیتلر نازیسم و... می شود زود در صحنه حاضر شده و هرچی بد بیزاه بلدند را هیتلر می کنند از نظر من این افراد مطالعه کافی در تاریخ نکرده اند و تنها به سخنان دیگران بسنده می کنند و از هیتلر یک ادم مخالف انسانیت می سازند حال چرا فکر نمی کنید این حرف ها را چه کسی ساخته و پرداخته است؟ اگر آن افراد برای مقام های مملکتی ما حرف در بیاورند شما باور نمی کنید و خود می دانید که اینها تنها برای خراب کردن ذهنیت ماست ولی به هیتلر که می رسیم او قاتل و نسل کش می شود من دیگر چیزی نمی گویم و فقط از شما دوستان عزیز خواهشمندم لطفا کتاب هایی را از زمان های مختلف مطالعه نمیایید و بعد ب این ادم بدبخت اینقدر بد و بیراه بگویید.
متشکر کتابناک عزیز. امری که تا حد زیادی مسلم و آزار دهنده است شکل یابی ذهنیت عمومی جهانی با خوانشی حاصل از قرائت طرف پیروز جنگ و تبرئه خود از همه جنایات در سایه ایجاد هراس از هیتلر، بمنظور ایجاد فرصت در ارتکاب به هر عملیات و جنایتی بوده است. نظیر جنایات هولناک انگلیسی ها در نابودی درسدن آلمان. گزارش جنایتی که هیچگاه به درستی قرائت و پیگیری نشد.
در پاسخ به نظرات و کامنت های دوستان ضد هیتلر می توان جلد های قطوری کتاب به تالیف در آورد:O اما به طور خلاصه می توان اینگونه پاسخ داد:(فعلا فقط موضوع شروع جنگ را مورد بررسی قرار می دهیم)
موضوع شروع جنگ:در این که جنگ را نازی ها آغاز کردند همه مطمئن و معتقدند اما از دید یک پژوهشگر تاریخی زیرک و ریز بین :D کاملا خطا است. متفقین و در واقع تمامی مردم جهان شروع جنگ را با حمله آلمان به لهستان می دانند. اما من از شما می پرسم: آیا جنگ و منازعه بین دو کشور (دقت کنید فقط دو کشور) به معنی ایجاد یک جنگ جهانی است؟ مسلما خیر.اما جنگ هنگامی جهانی می شود که فرانسه و انگلستان به بهانه حمایت از لهستان وارد جنگ می شوند و به تبع آن متحدان هر دو طرف نیز وارد جنگ می شوند:stupid: متفقین اما خود را اینگونه توجیه می کنند که ما( انگلستان و فرانسه )تا قبل از حمله آلمان به لهستان این حمله را پیش بینی می کردیم بنا بر این از قبل به نازی ها اعلام کرده بودیم که هرگونه حمله به لهستان با پاسخ کوبنده ما روبرو می شود و لهستان در تضمین ماست:-( در حالی که هیچ گونه دلیل و مدرک صحیح و قابل قبولی برای ادعای خود ندارند. بنا بر این هنگامی که می گوییم در جنگ جهانی دوم n نفر به خاطر زیاده خواهی آلمان ها کشته شدند کاملا در خطا هستیم چراکه همه و همه به خاطر منفعت طلبی گرگ های بریتانیا و رفیق های فرانسوی هایشان بوده است. شخص هیتلر بار ها و بارها در حین سخنرانی ها و آخرین بار در قرائت وصیت نامه خود مردمش را هشدار داد و آن هارا بر حذر داشت که از دروغ ها و تحریف های دشمنان آگاه باشند و خبیرانه در مقابل این دروغ ها عمل کنند و بارها بری بودن خود را در مسئله آغاز جنگ اذهان داشت اما متاسفانه طرفداری ها و سر خم کردگی های کور کورانه در برابر دروغ گویان همه را به گمراهی کشاند. من هرگز از شخص آدولف هیتلر حمایت نمی کنم و به جنایات او نیز اعتراف می کنم اما بدانید هیچ قدرتمدار،سیاستمدارو دیکتاتوری نیست که عاری از هرگونه جنایات باشد و این را هم در نظر داشته باشید که پیشوای نازی ها با زلزله ای از تخریب شخصیتی پس از مرگ خود مواجه شد و مسلما اگر پس از جنگ زنده بود اینگونه نمی شد... شاد وخندان و زیرک و آگاه باشید;-) :-)
واقعا یک مسئله ای که همیشه مرا متحیر می کرد این بود که توی تاریخ ما هم انسان هایی داشتیم که انسان دوست بودن و هم انسان هایی داشتیم که انسان ستیز بودند. ولی چرا این انسان های انسان ستیز را مردم بیشتر دوست دارند... توی تاریخ ما گاندی را داریم که انسان دوستی جهانی بود. او همه را دوست می داشت حتی برای این که بر انگلیسی ها پیروز شود ذست به خشونت نزد. ولی از طرف دیگر هیتلر، اسکندر... را داریم که هدفشان فقط نابودی انسانهای دیگر برای راحتی زنگی خود بودند. ما هنوز از این دو فرد به بزرگی یاد می کنیم وحتی اسم بچه های خود را اسکندر می گزاریم. واقعا آیا کشت و کشتار خوب است؟ با این که هیتلر انسان زیرکی بود در آن شکی نیست ولی این همه کشتاری را که براه انداخت قابل بخشش نیست. من مطمئن هستم اگر به ایران نیز می رسید آن را با خاک یکسان می کرد...(!)
نباید کورکورانه همه ی تقصیرات را به گردن هیتلر بدبخت انداخت.

دیدگاه شما به خاطر نگارش فینگلیش حذف گردید.
[edit=گیلدخت]1392/04/24[/edit]
[quote='juventus']لعنت به گورش که با حماقتش چندن میلیون انسان ی گناه رو به کشتن داد[/quote]
تو که از آواتارت معلومه چه جور تفکری داری ما این فرد رو دوست داریم.
[edit=sagaro]1392/04/24[/edit]
ما ایرانی ها واقعا اخر محشریم.همه دنیا دیگه می دوننند نازی ها چه قدر جنایتکار بودند و این فرقه به زباله دان تاریخ پیوسته و ما تو ایران تازه نازی سنتر داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پیشوا تاریخ ساز می شود
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک