رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
همسر زیبای سفیر
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 31 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 31 رای
✔️ رمان تاریخی همسر زیبای سفیر، شرحی تاریخی از زندگی و سرگذشت لیدی هملیتون (مشهور به اما)، زن سفیرکبیر انگلستان در ناپل را روایت می کند. او در سال ۱۷۸۶ همسر سفیر انگلستان، ویلیام همیلتون در ناپل می‌شود. سالها بعد با آشنایی با قهرمان نیروی دریایی، لرد نلسون به او دل می بازد و معشوقه‌ی او می شود و از وی دختری با نام "هوراشیا" به دنیا می‌آورد. شرح دلباختگی این دو که هرکدام تعهدات خانوادگی خاص خود را دارند، حکایتی خواندنی پدید آورده است. او سرانجام به دلیل شکایت یکی از طلبکارانش به مقامات قضایی، به همراه دخترش هوراشیا، راهی بندر "کاله" در فرانسه شده و در همان‌جا جان می‌سپارد.

در بخشی از کتاب می‌خوانید:
«دختری جوان بر شیشه‌های بخارگرفته نقش خورشیدی خیالی را ترسیم می‌کند. سال ۱۷۷۹ میلادی است و این دختر که در ۲۶ آوریل ۱۷۵۶ به‌دنیا آمده است، اکنون درست چهارده سال دارد و تقریبا تبدیل به زنی جوان شده است. او بیش از حدمعمول زیبا، و می‌توان گفت فوق‌العاده است. چهره‌ی بیضی شکلش که گیسوانی به رنگ بلوطی متمایل به طلایی احاطه‌اش کرده و تناسب اندامش کامل و بی‌نظیر است. لبانش به طور طبیعی گلگون و همیشه پوشیده از لبخندی است که در آن فریبندگی با سادگی آمیخته است. از دیدگان آسمانی‌اش پرتوهای بنفش رنگین‌کمان می‌بارد. نامش امیلی لاون است. از نگاهش شرر می‌بارد.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mohammad abedi
mohammad abedi
1391/12/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی همسر زیبای سفیر

تعداد دیدگاه‌ها:
2
:-)
ژیلبر سینوئه برای تالیف کتاب «سکوت خدا» که توسط انتشارات آلین میشل منتشر شده است برنده جایزه بزرگ ادبیات پلیسی در بخش رمان های فرانسوی شناخته شد.
جایزه بزرگ ادبیات پلیسی در سال 1948 میلادی ایجاد شد و به عنوان یکی از معتبرترین جوایز در بخش رمان های پلیسی محسوب می شود و هر سال در 2 بخش به یک نویسنده فرانسوی زبان و یک نویسنده خارجی اهداء می گردد.
ژیلبر سینوئه علاوه بر نویسندگی ، یک شاعر و یک بیوگرافی نویس است.
وی در سال 1947 میلادی در شهر قاهره متولد شده است.
سینوئه قبل از نویسندگی اشعار ترانه هایی را برای ایزابل اوبر ، کلود فرانسوا و دالیدا سروده بود.از جمله کتاب های وی می توان به یک داستان
زیست محیطی «برای پسرم»بیوگرافی «سفیر زن» شرح حال لیدی هامیلتون ، بسیاری از رمان های تاریخی مانند «ابن سینا» و «کتاب یشم» که برنده جایزه ادبی ناشران در سال 1996 میلادی شد ، اشاره کرد.
:-)
با تشکر از :mohammad abedi
سرگذشت لیدی همیلتون زیباترین زن اروپا
دختری جوان بر شیشه های بخار گرفته نقش خورشیدی خیالی را ترسیم می کند. سال 1779 میلادی است و این دختر که در 26 آورین 1765 به دنیا آمده است، اکنون درست چهارده سال دارد و تقریباً تبدیل به زنی جوان شده است.
او بیش از حد معمول زیبا، و می توان گفت فوق العاده است. سینه هایش زیر پیراهن پشمی جلب توجه می کند.
چهره بیضی شکلش که گیسوانی به رنگ بلوطی متمایل به طلایی احاطه اش کرده، و تناسب اندامش کامل و بی نظیر است .
لبانش به طور طبیعی گلگون و همیشه پوشیده از لبخندی است که در آن فریبندگی با سادگی آمیخته است. از دیدگان آسمانی اش پرتوهای بنفش رنگین کمان می بارد و ...
همسر زیبای سفیر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک