رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

ن‍ق‍د و ن‍ظری‌ ب‍ر ش‍ع‍ر گ‍ذش‍ت‍ه‌ ف‍ارس‍ی‌- جلد 2

ن‍ق‍د و ن‍ظری‌ ب‍ر ش‍ع‍ر گ‍ذش‍ت‍ه‌ ف‍ارس‍ی‌- جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4
با 26 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4
با 26 رای
روشنائیها و تاریکیها: شامل نقد و بررسی اخلاقی مضامین بدآموز و آموزنده موجود در شعر گذشته فارسی‌
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
korosh50066
korosh50066
1392/01/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ن‍ق‍د و ن‍ظری‌ ب‍ر ش‍ع‍ر گ‍ذش‍ت‍ه‌ ف‍ارس‍ی‌- جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
4
سلام
چرا من نمی توانم این کتاب را دانلود کنم. برای من فقط نوشته "پیش نمایش"؟!!!!
البته امیدوارم با بیان دیدگاهم، باعث نشوم تا برخی از دوستان که افتخارشان ناسزاگویی به بزرگان تاریخ و فرهنگ میهن خود است و به بی‌وطنی خویش می‌بالند، به اینجا حمله‌ور شوند و برای دفاع از یک پورپیرار دیگر (این بار در حوزه ادب پارسی) جانفشانی کنند!
گویا قرار بوده این کتاب پرحجم و قطور نقدی بر مدیحه‌گویی‌های شاعران گذشته و مضامین (به زعم نویسنده) غیراخلاقی موجود در اشعار و نوشته‌های پیشینیان باشد... اما پس از اتلاف وقت بسیار و مطالعه این کتاب حجیم، تنها نتیجه‌ای که گرفتم، بی‌اخلاقی خود نویسنده و مداحی و چاپلوسی او برای اربابان زر و زور بود.
نویسنده بی‌سواد و مغرض این کتاب از میان هزاران بیت اشعار بزرگان شعر و ادب پارسی، چند بیت خاص را جدا نموده و با بهره‌گیری از عقل ناقص خود به تعبیر و تفسیر این اشعار پرداخته و از آنجایی که نه دانش و سواد این کار را دارد و نه تعصب و تحجر اجازه می‌دهد تا با خرد و روشن‌بینی کافی به مسایل بنگرد، یک سره خط بطلانی بر آثار و افکار بسیاری از شعرا و ادبای صاحب نام و اعتبار میهن کشیده است؛ تا شاید با زیر سوال بردن حافظ و مولوی و عطار و رودکی و... ملک الشعرای بهار و ایرج میرزا و... اندکی نام و آبرو برای خود و اربابانش خریداری نماید!
این فقط جلد دومشه.اگه میشه جلد اولشم بذارید واسه دانلود
ن‍ق‍د و ن‍ظری‌ ب‍ر ش‍ع‍ر گ‍ذش‍ت‍ه‌ ف‍ارس‍ی‌- جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک