رسته‌ها

گوشه هایی از تاریخ فراماسونری ایران

گوشه هایی از تاریخ فراماسونری ایران
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 71 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 71 رای
صفحه ص۲۴۲.: مصور

کتاب،پژوهشی است درباره تاریخچه و تشکیلات فراماسونری در ایران و جهان‌ که مباحث ان به تشریح‌ مبانی فراماسونری و سابقه تاریخی آن و سیر تحول تشکیلات فراماسونری در جهان از بدو پیدایش آن تا پایان قرن‌ بیستم اختصاص یافته است.در این‌ بخش بعضی از وجوه ناشناخته‌ فراماسونری مانند ارتباط فراماسونری با مذه و نقش زنان در فراماسونری‌ جهانی،همچنین تشکیلات و درجات‌ فراماسونری،تشریح می‌شود.مطالب‌ کتاب ذیل 10 بخش با این عناوین‌ سامان یافته است:1-فراماسونری‌ چیست؟،2-فراماسونری عملی و فراماسونری نظری،3-تشکیلات و درجات فراماسونری،4-درجات عالی‌ فراماسونری،5-فراماسونری در جهان‌ امروز،6-نقش فراماسون‌ها در تحولات‌ و انقلابات بزرگ جهان،7-فراماسونری‌ و مذهب،8-فراماسونری و زنان،9- ادبیات ضد ماسونی،10-راز بزرگ.
کتاب همچنین از دو پیوست برخوردار است:پیوست نخست شامل مشخصات، عکس و شرح‌حال کوتاه یکصد تن از مشهورترین فراماسون‌های جهان است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
248
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
rahshad
rahshad
1391/10/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی گوشه هایی از تاریخ فراماسونری ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
17
عالی...............
...................
. . . . . . . . .
. . . .. . . . . . .
. . . . . .. . . . . .
. . . . . ..
. .
. . .
. .
. .
از مدیریت و سایر دست اندر کاران سایت کمال سپاسگزاری را به خاطر خدمت به فرهنگ ناب ایرانی و البته فقط ایرانی دارم این کتاب هم که خیلی باهاله دمتون گرم .
princi pino بله شرط ورود جهت جلب اعضاهمینه درست یادم نیست امااز مرتبه 3به بعدمسیر عوض میشه یعنی یه موجود دیگه عبادت میشه بالا رفتن تو مراتب فراماسونی کشکی نیست بسته به ظرفیت فرق داره مثل ایران مانیست کتاب استفان نایت اگه اشتباه نکنم مراتبی میگه یه کتاب دیگه هست بنام اسامی درجات 1تا 33فراماسونری اگه کتاب کابالا وپایانش بخونی قطعا تعریف اونا از خدا رو درک میکنی باخوندن کتابهای مختلف تازه میفهمی از اونا هیچی نمیدونی.
یکی گفته بود شرط ورود به گروه ماسونی دینه بله شرط ورود جهت جلب اعضاهمینه درست یادم نیست امااز مرتبه 3به بعدمسیر عوض میشه یعنی یه موجود دیگه عبادت میشه بالا رفتن تو مراتب فراماسونی کشکی نیست بسته به ظرفیت فرق داره مثل ایران مانیست کتاب استفان نایت اگه اشتباه نکنم مراتبی میگه یه کتاب دیگه هست بنام اسامی درجات 1تا 33فراماسونری اگه کتاب کابالا وپایانش بخونی قطعا تعریف اونا از خدا رو درک میکنی باخوندن کتابهای مختلف تازه میفهمی از اونا هیچی نمیدونی.
در ایران طریقت فراماسونری رو بد جلوه دادن !
هرکی هر جا میشنوه میگه شیطان پرستیه اما اگر دید درستی داشته باشیم فراماسون ها کار خوب داشتن و کار بد هم داشتن
مثلا برده داری رو از بین بردن و ...
پرشین جان . میدانم دلخوری . میدانم که دلت از اینها پر است . من هم دست کمی از تو ندارم . اما فرق من و تو در این است که من سمت آنها هم غش نمیکنم اما تو راه نجات را در آنها میبینی .
من برایت آرزوی موفقیت میکنم اما راه تو را من رفته ام به ترکستان است .
خوش باشی .
رفقا ، شاید بسیاری از شما ، خارج نشینان را بدلیل مخالفت با حکومت فعلی ، دوست ملت و عین حقیقت ببینند اما باور کنید آنها فقط و فقط یک درد دارند و آن اینست که دستشان از سفرۀ قدرت کوتاه شده است به همین دلیل به هر کس و ناکسی انگ میزنند تا خودشان را بر حق جلوه دهند . در این دامها نیافتید .

از حمایت های بی دریغ شما از نظام فعلی باید صمیمانه سپاسگزار باشیم! اما فعلا آنچه که ما در واقعیت می بینیم این است که بیشتر انگ زدن ها و اتهام پراکنی ها از جانب داخلی هاست و اتفاقا از جانب همان‌هایی که دست‌شان در سفره قدرت است. واژه‌هایی نظیر "فراماسون" و "صهیونیست" و... واژگان آشنایی است که در سالیان اخیر بارها و بارها به گوش‌مان خورده است.
[quote='persianking']آره، همه بدند فقط تو خوبی!!![/quote]
پرشین جان من کجای نوشته هایم گقتم که اینان خوب هستند ؟
اگر همین امروز ایندو جایشان با هم عوض شود باز هم همان آش و همان کاسه خواهد بود .
این وسط فقط و فقط کلاه سر من و تو میرود .
حجم به 3 مگ کاهش یافت و کیفیت عالی شد .
-----------
رفقا ، شاید بسیاری از شما ، خارج نشینان را بدلیل مخالفت با حکومت فعلی ، دوست ملت و عین حقیقت ببینند اما باور کنید آنها فقط و فقط یک درد دارند و آن اینست که دستشان از سفرۀ قدرت کوتاه شده است به همین دلیل به هر کس و ناکسی انگ میزنند تا خودشان را بر حق جلوه دهند . در این دامها نیافتید .
گوشه هایی از تاریخ فراماسونری ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک