رسته‌ها
وکیل خیابانی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 25 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 25 رای
نسخه تایپی

✔️ مایک براک یک وکیل موفق و پولدار است که در یک شرکت بزرگ کار می کند. یک روز صبح یک آواره خیابانی با ورود به شرکت، تعدای از وکلا رو به همراه مایک گروگان می‌گیرد. آواره خیابانی درخواست زیادی ندارد. فقط به وکلای ثروتمند یادآوری می کند که چقدر به فکر قشر ضعیف جامعه شان، یکی همین آوارگان خیابانی هستند. مرد گروگان گیر با شلیک پلیس کشته میشود و اوضاع به روال سابق باز می گردد. اما مایک براک، دچار آسیب روحی شده و شرکت را ترک می کند و به گروهی از وکلا می پیوندد که به صورت خیریه کار می کنند و ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
315
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
soheil star61
soheil star61
1391/10/08

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی وکیل خیابانی

تعداد دیدگاه‌ها:
3
[quote='hr498']در رمان حاضر، گوشه‌هایی از مفاسد اجتماعی در جامعه آمریکا که ناشی از فقر، تبعیض نژادی و اختلاف طبقاتی است به تصویر کشیده شده است .
[/quote]
دوستان ما از این چیزها در ایران نداریم !!!!! پس من یکی پیشنهاد می کنم دانلود کنید و بخوانید تا با فقر و فحشا بیشتر اشنا شوید (قسمتی از 20:30 )
[quote='hr498']در رمان حاضر، گوشه‌هایی از مفاسد اجتماعی در جامعه آمریکا که ناشی از فقر، تبعیض نژادی و اختلاف طبقاتی است به تصویر کشیده شده است .طی این رمان به اختلاف عمیق سیاهپوستان و سفیدپوستان در آمریکا و پی‌آمدهای آن اشاره شده است .[/quote]
ترجمه ای دیگر از این کتاب به قلم ف‍ری‍ده‌ م‍ه‍دوی‌ دام‍غ‍ان‍ی‌ چاپ شده که روان تر و جذاب تر است.
در رمان حاضر، گوشه‌هایی از مفاسد اجتماعی در جامعه آمریکا که ناشی از فقر، تبعیض نژادی و اختلاف طبقاتی است به تصویر کشیده شده است .طی این رمان به اختلاف عمیق سیاهپوستان و سفیدپوستان در آمریکا و پی‌آمدهای آن اشاره شده است .
وکیل خیابانی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک