رسته‌ها

صعود محمدرضا شاه به قدرت یا شکوفایی دیکتاتوری

صعود محمدرضا شاه به قدرت یا شکوفایی دیکتاتوری
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 64 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 64 رای
این کتاب که به طرفداری از رژیم دیکتاتوری محمد رضا شاه نوشته شده و از برداشت آن این مسئله بخوبی حس میشود، با وجود جانبداری، حقایقی نیز از خلال سطور خودنمایی می کند که میرساند نویسنده در عین طرفداری ، خواسته است میل باطنی خود را به افشا حقایق ظاهر کند ، زیرا باید معتقد بود که آفتاب زیر ابرهای پرده پوشی باقی نمی ماند و برای همیشه افق تاریک نخواهد ماند، و نور حقیقت بالاخره ساطع خواهد شد و مجالی به ابهام و محو آثار گذشته و واقعیات تاریخی نمی دهد.
باید در اینجا اضافه کنم که نویسنده سعی کرده است حتی المقدور نوشته های خود را به مدرک و اسناد متکی نماید و مآخذ متعددی اعم از جراید خارجی، کتابها، گفته های اشخاص معتمد ، و گفته ها و مصاحبات و نوشته های خود شاه استفاده نموده که در ذیل صفحات راجع به هر مطلبی که عنوان کرده است، مندرج می باشد.
ژراژ دو ویلیه از نویسندگان زبردست فرانسه است و در آن کشور شهرت به سزایی دارد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
423
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/01/31

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی صعود محمدرضا شاه به قدرت یا شکوفایی دیکتاتوری

تعداد دیدگاه‌ها:
2
این کتاب که به طرفداری از رژیم دیکتاتوری محمد رضا شاه نوشته شده و از برداشت آن این مسئله بخوبی حس میشود، با وجود جانبداری، حقایقی نیز از خلال سطور خودنمایی می کند

طرفداری یعنی چه؟؟اگه ادم چیزی رو قبول داشته باشه میشه طرفداری!! خود من هم طرفدار اقتدار و اعتلای کشور و شکوفایی اقتصاد هستم و.. طرفدار اقتدار دشمنان کشور و بی اقتداری اقتصاد و بی ارزشی پول ملی نیستم ---واما تازه شروع به خواندن کتاب نموده ام و...گویا کتابی بر مبانی تاریخی واقعی است!
خود کتاب بد نیست. اما این تحلیل و تفسیرهایی که مترجم اضافه کرده یه کم خرابش کرده. البته خواننده خودش باید بخونه و قضاوت کنه.
صعود محمدرضا شاه به قدرت یا شکوفایی دیکتاتوری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک