رسته‌ها
تل گرسنه
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 30 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 30 رای
✔️ جان مسی که از فامیل های پول دار منطقه است فهمیده تپه معروف دهکده یعنی تل گرسنه حاوی مس است ، بنابرین با صاحب آنجا شریک می شود تا معدن مس راه بیندازد و سود سرشاری را شامل حال نوادگانش کند . خیلی ها معتقدند این کار و دست بردن به طبیعت عملی زشت و نا به جاست و برای فامیل او بدبختی می آورد اما جان مسی گوشش بدهکار این حرفها نیست. کتاب سرگذشت چند سال از خانواده اوست سرگذشت کسانی که صاحب معدن می شوند و آنچه بر انها حادث می گردد.

برشی از متن کتاب:
جان برودریک نگاهی به خلیج موندی انداخت و فکر کرد که تقریبا همه مالکین یکسانند. غیر مسئول، بی تفاوت، جز علائقشان به سگ و اسب، هیچ در مغز ندارند. نیمی از سال را در قاره اروپا به دنبال آفتاب می گردند و باقی مانده سال را در آستانه خانه خودشان دهن دره می کنند. نزد مستاجران املاکشان منفورند. املاکشان محقر و درآمدشان ناچیز است و برای کمال این رسوایی از ساعت دو بعدازظهر مستند. جان برودریک با دشواری کمی سیمون فلوور را از ذهن خود زدود. هر کس را درک نمی کرد، حقیر می شمرد. به امواج غلتان طویل آتلانتیک که به سوی خلیج موندی پیش می آمدند، و در آینده به بدنه کشتی هایی می خوردند که کلوخه ها را در بندر دونهاون، در اطراف ساحل و در امتداد کانال برونسی بارگیری خواهند کرد، اندیشید...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
480
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/05/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تل گرسنه

تعداد دیدگاه‌ها:
1
ممنون از آپلودکننده گرامی. اما کاش میشد دوستانی که برجسته اثر دافنه دوموریه یعنی رمان"پرواز شاهین" را در اختیار دارند، آن را اسکن کنند و در سایت کتابناک آپلود کنند. خودم بارها این رمان بسیار بسیار زیباااااااا و ماندگار را خوانده ام. ولی از آن جایی که تا به حال نسخه ای از آن را در اینترنت نیافته ام و دوست دارم که دوستان علاقمند به رمان های دافنه دوموریه هم،از خواندن آن لذت ببرند، این امید را دارم که به زودی این اثر گرانبهای دنیای ادبیات را به صورت الکترونیکی و برای نخستین بار در تارنمای وزین کتابناک ببینم. با سپاس.
PDF
9 مگابایت
تل گرسنه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک