رسته‌ها
هفت تیرکش
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 53 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 53 رای
مترجم: وبلاگ دوران اژدها

✔️ کتاب هفت‌تیر‌کش، اثر نویسندۀ محبوب آمریکایی، استیون کینگ و جزء مجموعۀ هفت جلدی برج تاریک است.

برج‌های تاریک یکی از معروفترین آثار آقای کینگ در دنیاست و در آنها آینده تاریک بشر را با چاشنی وسترن غرب وحشی در آمیخته و همچنین دست به خلق قهرمانی به اسم "هفت تیرکش" زده که برای خیلی از جوانان دنیا ابرقهرمانی محبوب تلقی می‌شود. در بین سری کتاب کم حجم‌ترین آن, یعنی جلد اول؛ فهمیدنش از همه سخت‌تر است. استیون در این مجموعه خواننده را به محیطی می‌برد که معلوم نیست آیا زمین خودمان هست و یا سیاره و دنیایی دیگر. سؤالات پی در پی در ذهن خواننده ایجاد می‌شود که خوشبختانه اکثر آن‌ها تا جلد آخر کتاب جواب داده می‌شوند. در جلد اول ماجرا در بعضی از محافل این اثار را به پختگی و جذابی شاهکارهایی چون ارباب حلقه‌ها هم مقایسه کرده‌اند.
دست‌نویس سه جلد آخر برج تاریک، به بیش از دوهزار و پانصد صفحه می‌رسد. که البته استیون قصد ندارد طولانی بودن این مجموعۀ داستانی را نشانۀ بالا بودن کیفیت کارش بداند. استیون اذعان دارد دلیل نوشتن رمانی حماسی، ممکن است به دلیل پیشرفت و توسعۀ امریکا در آن زمان بوده. و دلیل انگیزۀ نوشتن این داستان را، امریکایی بودنش می‌داند.
این کتاب، به نوبۀ خود داستان کاملی دارد. قسمت‌های بعدی این داستان طولانی‌تر از قسمت اول هستند و تعداد صفحاتشان به 300 یا حتی بیشتر می‌رسد. استیون برای خلق این داستان حتی به مرز جنون و قدرت‌طلبی هم رسیده. کار را با شتاب هرچه تمام‌تر پیش می‌برده و ادعا دارد که می‌بایست به اندازه 300 سال زندگی می‌کرده تا داستان برج را تکمیل کند؛ نوشتن این بخش از داستان برج تاریک، «هفت‌تیرکش»، بیش از دوازده سال به طول انجامیده. این طولانی‌ترین زمانی است که تا به حال صرف نوشتن کتابی کرده و با آنکه نوشتن این بخش از داستان طولانی شده، اما سوژۀ آن همواره در ذهنش زنده و پویا بوده...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
225
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
soheil star61
soheil star61
1391/10/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هفت تیرکش

تعداد دیدگاه‌ها:
7
سلام من خیلی دنبال کتابهای دیگه این نویسنده هستم مخصوصا شکارچی رویا و 81 مایل
و کوجو لطفا این دوتا رمان زیبا رو هم بذارید.ممنون
لطفا کتاب های بیشتری بذارید تنها نویسنده ای ک دارم کتاب هاشو دنبال میکنم نویشنده خاص;-(:-)
مشغول خوندن کتابشم الان نویسنده ی قهاریه
PDF
3 مگابایت
هفت تیرکش
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک