رسته‌ها
توفان در ۵۷ - جلد ۲
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 76 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 76 رای
توفان در 57 - جلد 1:
http://ketabnak.com/comment.php?dlid=41770

توفان در ۵۷ چنان عظیم و کم نظیر بود که شاید سالهای سال بتوان در چگونگی جریان آن تحقیق کرد. خیزابهای ویرانگر آن را با کمک به اسناد و خاطره ها از نو نوشت. رابطه ها علل و بافت آن را به مطالعه های عمیق سپرد و شابد هم در پایان همان توهمی که پس از پایان جنگ جهانی دوم بر بسیاری از علل، ادامه و پایان جنگ سایه افکند، بر گستره این طوفان نیز سنگینی کند و راز آنرا بر اسرار بسیاری دیگر از معماهای تاریخ حیات بشر اضافه کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
513
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/06/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی توفان در ۵۷ - جلد ۲

تعداد دیدگاه‌ها:
12
آشیخ مهدی بازرگان پس از 7 سال تحصیل در فرانسه با کریم سنجابی با خرج بنیاد پهلوی به فرنگ رفته اولین اقدامش نوشتن رساله ماتحت شویی بوده و تاسیس انجمن اسلامی دانش آموزان و دانشجویانو برای هر کاری از امام مرتجعشون اجازه میگرفتند و با دروغ و خدعه و تقیه 2500 سال تاریخ و هستی ایران را به دست ارزتجاعی تر از خود دادند و همه الفرار به قلب امپریالیسم وملت را بدبخت کردند.هنوزم جبهه ملی چی ها و توده ای های ایران برباد ده و کمونیست های جهان وطن روسیه دست از خیانت دست نمیکشند.
شادروان بازرگان برای هر کاری از خمینی اجازه نمی گرفته دوست عزیز! لطفاً این طور یک طرفه به تاریخ معاصر نگاه نکنید. انقلاب پدیده ی یک شبه نبود. نیروهای زیادی در بروز انقلاب سهیم بودند.
در جلد 1 کتاب بسیار زیبا افشا میشود که نیروهای چپی و اسلامیست های اخوان المسلمین چگونه با پولهای کمکی از معمر قذافی و کمکهای کارتر به خمینی چطور با سناریوی انگلیسی با همکاری جبههی به اصطلاح ملی شما بخوانید اسلامی که همچون سید علی شایگان و مظفربقایی با ارتباط با سفارت انگلیس چه در کودتای 25 مرداد مصدق و حسین فاطمی کودتا و اعلام جمهوری با کمک حزب توده سعی در براندازی سلطنت کردند ولی به قیام ملی 28 مرداد ختم شد و دست خاینین قیم خورده ایران را در بلوای 57 به تاراج و خانه یغما بردمد.
شاه پنج سال اخر حکومتش خودش در پلن انگلیس و امریکا بود ، گند زد ولی حقش اون نبود.
ببینم سیاوش بشیری همان نیست که الان با حقوق موساد و انتلجنت سرویس شبکه راه انداخته است؟ من شک کردم که این همان است یا کسی دیگر؟ لطفا آقایان سلطنت طلب ها کسرالله امثاله منو راهنمایی و ارشاد کنند.
واهش میکنیم اگر دردسترس داریدبقیه اثار زنده یادسیاوش بشیری را نیز به اشتراک بگذارید.واقعانمیدانمچگونه ازشمابابت این دوکتاب سپاسگزاری کنم .دوست دارم همه مردم این وقایع رابدانندواقعیات رابدانندفکرکنندوبدانندکه ماایرانیهاهمه همدردیم وبرای برخاستن مجددبه هم نیازداریم.جانم فدای ایرانی وایران
اگه عادل بود اون بیچاره هویدا را نمی انداخت زندان.. که بعدش بیفته دست خلخالی.

هویدا بعد از انقلاب از زندان بیرون اومد و به راحتی میتونست از ایران خارج بشه اما خودش ترجیح داد بمونه. حالا جالبه این دوستان از عدالت خلخالی حرفی نمیزنند و در مورد اول انقلاب هم که همینطور فله ای آدما رو به جوخه اعدام میفرستاد اعتراضی ندارند، فقط گیر دادند به عدالت شاه! شاه هر چی هم که بود پیش خیلی ها فرشته بود(!)
[edit=sagaro]1392/06/12[/edit]
اگه عادل بود اون بیچاره هویدا را نمی انداخت زندان.. که بعدش بیفته دست خلخالی.
[quote='behdad1970']این پادشاه عادل هدیه ای از طرف خداوند بزرگ بود که متاسفانه قدرش را ندانستیم و همه به خاک سیاه نشستیم[/quote]
عدالت از سر و روی خودش و خاندان فاسدش می بارید
در جلد اول نامی هم از جلد سوم برده شده می خواستم ببینم این مجموعه جلد سوم دارد یا نه ؟
این پادشاه عادل هدیه ای از طرف خداوند بزرگ بود که متاسفانه قدرش را ندانستیم و همه به خاک سیاه نشستیم
توفان در ۵۷ - جلد ۲
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک