رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

استراتژی اقتصادی اسرائیل در خاورمیانه

استراتژی اقتصادی اسرائیل در خاورمیانه
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 14 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 14 رای
دسیسه های رنگارنگ و برنامه ریزی شده مجموعه استکبار علیه مسلمانان و کیان اسلام همه علاقه مندان به ارزش های والای دینی را به حضوری جدی در عرصه های گوناگون مبارزه خوانده است. که دیری است شاهد ریشه دار نمودن این دسیسه ها و تغییر رویه از رویارویی نظامی به جنگی سرد و کشاندن کارزار به میدانهای اقتصادی هستیم....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1391/10/01
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی استراتژی اقتصادی اسرائیل در خاورمیانه

تعداد دیدگاه‌ها:
1
جمیل هلال از اعضای موسسه مطالعات استراتژیک فلسطین است و نویسنده ای در باب جامعه شناسی سیاسی خاورمیانه بلاخص فلسطین و اسراییل. کتاب حاضر از کتب مهجور وی است که ضندان دقیق نیست و بیشتر در باب تبلیغاتی و نه بر اساس واقعیات نگاشته شده و حتی در جامعه فلسطینی نیز توجه چندانی به آن نشد.
مترجمین نیز دست به دست هم داده اند و با تحریف بسیاری از مطالب کتاب سعی کرده اند خوراکی بر مظلومیت ملت فلسطین بیابند. فکر کنم این ترجمه را باید بار دیگر جمیل هلال بخواند و بلکه یادش بیاید آیا این کتاب را خود نوشته یا دیگری؟ وقت خود را با خواندن این کتاب به هدر میدهید.
استراتژی اقتصادی اسرائیل در خاورمیانه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک