رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ایده های خیابانی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 18 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 18 رای
از مقدمه:
تمامی نوشته های این مجموعه در خلال حضور در خیابان متولد شده اند. دغدغه اصلی ام در نگارش آن ها بیش از هر چیز یافتن راهی بود برای پر کردن شکاف هایی که در خلال زندگی روزمره در تهران سرباز می کند؛ شکاف هایی ماحصل حضور در زندگی روزمره . به نظرم ما در شهر همواره درون زندگی روزمره ایم. این زندگی به همان میزان که در اختیار ماست، بر ما مسلط است؛ تنها لحظاتی هست که می توان ایستاد وبدان نگریست. به تعبیر بنیامین، در عرصه هایی که درون آن هستیم، شناخت فقط به شکل جرقه های آذرخش فرا می رسد. این متن های نامنسجم در طول چند سال نوشته شده اند. سعی کرده ام کمترین بازبینی را در انتشار نوشته ها در قالب کتاب انجام دهم تا بیشتر بتوانند وضعیت خودم را در شهر نشان دهند. به نظر می رسد نوشتن متنی منسجم درباره چیزی به غایت نامنسجم اساسا خیال پردازانه است
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
aminbozorgian
aminbozorgian
1391/09/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ایده های خیابانی

تعداد دیدگاه‌ها:
5
سلام آقای بزرگیان
دلمون تنگ شده بود برای نوشته‌هاتون
وبلاگ‌تون رو هم کم آپدیت میکردین، این رو دیدم دل‌مون شاد شد
سلام آقای بزرگیان
دلمون تنگ شده بود برای نوشته‌هاتون
وبلاگ‌تون رو هم کم آپدیت میکردین، این رو دیدم دل‌مون شاد شد
:-)
به نقل از دوست کتابناکی arminjoon
جناب بزرگیان
شما که نویسنده این کتاب هستید بد نبود لااقل دو خط درباره کتاب یا موضوعش یه توضیح کوتاه میدادید.
من شخصا" آرتروز گردن دارم و خواندن کتاب با اینهمه صفحه215 برایم سخته .کاش توضیح میدادید یک کم;-)
از مقدمه:
تمامی نوشته های این مجموعه در خلال حضور در خیابان متولد شده اند. دغدغه اصلی ام در نگارش آن ها بیش از هر چیز یافتن راهی بود برای پر کردن شکاف هایی که در خلال زندگی روزمره در تهران سرباز می کند؛ شکاف هایی ماحصل حضور در زندگی روزمره . به نظرم ما در شهر همواره درون زندگی روزمره ایم. این زندگی به همان میزان که در اختیار ماست، بر ما مسلط است؛ تنها لحظاتی هست که می توان ایستاد وبدان نگریست. به تعبیر بنیامین، در عرصه هایی که درون آن هستیم، شناخت فقط به شکل جرقه های آذرخش فرا می رسد. این متن های نامنسجم در طول چند سال نوشته شده اند. سعی کرده ام کمترین بازبینی را در انتشار نوشته ها در قالب کتاب انجام دهم تا بیشتر بتوانند وضعیت خودم را در شهر نشان دهند. به نظر می رسد نوشتن متنی منسجم درباره چیزی به غایت نامنسجم اساسا خیال پردازانه است.
جناب بزرگیان
شما که نویسنده این کتاب هستید بد نبود لااقل دو خط درباره کتاب یا موضوعش یه توضیح کوتاه میدادید !
ایده های خیابانی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک