رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اقتصاد مهندسی - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 10 رای
کتاب مبانی اقتصاد مهندسی، اصول و تکنیک های مختلف تحلیل اقتصادی را به صورت کاربردی و به زبانی ساده، برای تمام شاخه های مهندسی، تبیین و تشریح می نماید. این کتاب جهت ارائه در دوره های آموزشیِ کوتاه مدت و دوره های تحصیلیِ دانشگاهی به ویژه برای دانشجویان رشته های مهندسی عمران، برق، شیمی، پتروشیمی، مکانیک، صنایع، معدن، هسته ای، سیستم ها و هوافضا طراحی شده است. همچنین، می توان از این کتاب به عنوان یک منبع درسی مفید برای دانشجویان رشته های اقتصاد و مدیریت در ارائه درس ارزیابی طرح های اقتصادی نیز استفاده نمود. کتاب حاضر ترجمة چاپ اول کتاب مبانی اقتصاد مهندسی است که توسط اساتید برجستة اقتصاد مهندسی، پروفسور لیلَند بلَنک از دانشگاه A&M تگزاس و پروفسور آنتونی تارکوئین از دانشگاه تگزاس نگاشته شده و توسط انتشارات مَک گروهیل امریکا منتشر شده است. همچنین، این کتاب می تواند برای مدیران، تحلیلگران مالی و سایر دانشجویان علاقمند به مباحث مالی و اقتصادی نیز به عنوان یک منبع آموزشی و تحقیقاتی مناسب قابل استفاده باشد.

این جلد از کتاب اقتصاد مهندسی، اساساً بر موضوعات پیشرفته و تحلیل های تکمیلی در اقتصاد مهندسی، تأکید دارد. بسیاری از موضوعات مطرح شده در جلد دوم کتاب، بسیار نوین و مطابق با آخرین یافته های علمیِ روز بوده است. در این جلد از کتاب موضوعاتی از قبیل «شیوه های تصمیم گیری در مورد حفظ یا جایگزینی تجهیزات»، «نحوه اِعمال اثرات تورم در فرآیند ارزیابی اقتصادی پروژه ها»، «روش های برآورد هزینه ها»، «نحوة بکارگیری نرم افزار اِکسل در ارزیابی اقتصادی پروژه ها - شیوه های صفحه آرایی و معرفی ابزارهای تحلیلی اِکسل»، «گزارش های حسابداری و نسبت های مالی و تجاری»، «تحلیل و ارزیابی اقتصادی پروژه ها در شرایط عدم اطمینان»، «روش ارزیابی چند معیاره» و بسیاری از موضوعات مهم و کاربردی دیگر، مطرح شده اند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
arzyabgroup
arzyabgroup
1391/08/20
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اقتصاد مهندسی - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اقتصاد مهندسی - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک