رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

کوروش بزرگ: زندگی و جهانداری بنیادگذار شاهنشاهی ایران

کوروش بزرگ: زندگی و جهانداری بنیادگذار شاهنشاهی ایران
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 45 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 45 رای
کتاب زندگی و جهانداری کوروش کبیر نوشتهٔ شاهپور شهبازی است که در آبان ماه سال ۱۳۴۹ خورشیدی در تعداد ۱٫۰۰۰ نسخه توسط انتشارات دانشگاه پهلوی چاپ شد. این کتاب جایزهٔ بهترین کتابِ سال در سال ۱۳۴۹ (۱۹۷۰ میلادی) را به خود اختصاص داد. در کتاب حاضر، سرگذشت کوروش و اقدامات وی را بر اساس منابعی چون سالنامة نبونید، استوانة کوروش، مطالب تورات، سخنان هرودتوس و … به نگارش درآورده است. نویسنده خود در مقدمه کتاب می آورد که سعی کرده بدون دخل و تصرف کتاب را را بنویسد. همچنین با بیان استفاده از منابع مربوط به زندگی کوروش بزرگ، کوشیده تلاش خود را به گونه ای انجام دهد که کتاب حاضر برای خوانندگان گرامی مورد دریافت باشد. البته نباید از نوع ادبیات نگارشی این کتاب گذشت که هرچند گویی سخت می نماید اما خواندن کتاب را شیرین تر می کند. استفاده از اسامی همانگونه که خود نویسنده می آورد به همان شکلِ ذکر شده در آثار گذشتگان است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/06/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کوروش بزرگ: زندگی و جهانداری بنیادگذار شاهنشاهی ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
4
ائمه جمعه و رسانه‌ها بسیج شدند، پلیس و قضاییه تهدید کردند، جاده اصفهان-شیراز مسدود شد، محوطه پاسارگاد حصار کشیدند، یگان ویژه مستقر شد و سپاه مانور نظامی برگزار می‌کند تا ثابت کنند مردم ایران به کوروش علاقه ندارند.
کوروش بزرگ: زندگی و جهانداری بنیادگذار شاهنشاهی ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک