رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
انکارم مکن
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 8 رای
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 8 رای
متین دختر زیبایی است که زندگی زیبایی دارد. ۳ برادر که او را دوست دارند و همسری عاشق که هر لحظه محبت خود را به او ابراز میکند. تا اینکه متین در چندین جا دچار حالت غش می شود و از هوش میرود. به توصیه ی مادرش به دکتر میرود و پس از انجام آزمایش می فهمد به بیماری سرطان مبتلا شده است. حال زندگی روی دیگر خود را به متین نشان می دهد. نامزدی که تا دیروز ورد زبانش نام او بود بعد از فهمیدن این ماجرا با او سرد می شود تا اینکه متین عکسهای شوهرش و زن دیگری را در مهمانی می بیند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
princi pino
princi pino
1391/08/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی انکارم مکن

تعداد دیدگاه‌ها:
3
زیبا بود
بعد از خوندنش حس آرامش زیبایی داشتم
داستان های ایرانی رو معمولا دوست ندارم ولی از خوندن این کتاب واقعا لذت بردم
فکر کنم تازگیا اسم نویسنده رو تو قسمت برچسب ها مینویسن ما که اخر سر از کار این کتابناک در نیاوردیم مدتی است میگوییم دوستان در این بخش علاقه مندی ها نمیشود اسم نویسنده ها و ترانه سرا های مورد علاقه را تغییر داد ولی خیر مثل این که صدای ما به گوش مردم بالا شهر نمیرسد یا میرسد و میزنند خود را به نرسیدن.با این حال ممنون از همان مردم بالا شهر با این که شاید ما را فراموش کرده یا از ما خسته شده اند!
دوست من ممنون بابت این کتاب با این که اهل کتاب ایرانی نیستم ولی اینو دوست دارم. افرین .البته هنوز که نخوندمش ولی همون که شخصیت اولش یک دختر زیبا رو هست برای زیبایی و جذابی این کتاب کافیست:Dالبته همیشه یک سوال باقیست که چرا اون خوشگلها باید یا بمیرن یا سرطان بگیرن؟
شاد باشی دوست من
نوشتیم: نویسنده؟
گفتند: طول مفید دیدگاه شما بسیار کوتاه است. لطفا از درج دیدگاه بدون محتوی مفید خودداری کنید.
حال می پرسیم: جسارتا این اثر به قلم کدامین ادیب نگاشته شده است؟؟
انکارم مکن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک