رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
روانکاو و داستان های دیگر
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 24 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 24 رای
✔️ ژواکیم ماریا ماشادآسیس نویسنده‌ای است برزیلی که برخی از منتقدان و صاحب نظران وی را بزرگترین نویسنده قرن نوزدهم در آمریکای لاتین می‌دانند. شهرت وی مدیون تالیف رمان‌هایی نظیر خاطرات پس از مرگ براس کوباس، دون کاسمورو، میراث کینکاس باربا و عیس و یعقوب و نگارش داستان های کوتاه است. ماشادو در اغلب آثارش ابعاد روان‌شناختی انسان‌ها را مورد توجه قرار می دهد. مجموعه روانکاو و سایر داستان‌ها نمونه بسیار خوبی از این سبک نگارش است که در آن نویسنده با زبان تلخ و آمیخته با طنز روحیات و خلقیات شخصیت‌های داستانیش را ژرف‌کاوی می‌کند.

روانکاو گزیدۀ یک داستان بلند و یازده داستان کوتاه از این نویسنده است. «روانکاو»، داستان بلند مجموعه، روایت روانکاوی خوش اصل و نسب است که جز به علم نمی اندیشد. او به فکر آسیب شناسی روانی همشهریانش می افتد و برای این کار تیمارستانی احداث می کند و نام آن را خانه ی سبز می گذارد. روانکاو مدام رفتار مردم را مطالعه ی می کند و از میان آن ها اشخاصی را برای مداوا به خانه ی سبز می فرستد که خلاف اصول عقلانی عمل می کنند. نتایج تحقیقات او پس از مدتی مردم را متعجب و نگران می کند و باعث رخ دادن اتفاقاتی در شهر می شود. این داستان با طنز و زبانی صیقل خورده همراه است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/07/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی روانکاو و داستان های دیگر

تعداد دیدگاه‌ها:
1
داستان اولش فوق العاده ست . بقیه ها هم بد نیست . به خاطر داستان روانکاوش ارزش خوندن داره
روانکاو و داستان های دیگر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک