رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
خاطرات - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 38 رای
نویسنده:
مترجم:
قاسم صنعوی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 38 رای
جلد دوم : س‍ن‌ ک‍م‍ال‌
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/06/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خاطرات - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
1

دوبووار از جمله متفکرانی بوده که همراه با ژان پل سارتر در اشاعه مشرب فکری اگزیستانسیالیسم تلاش کرد .
یکی از ویژگی های دوبووار که امتیازی برجسته برای وی و نویسندگانی مانند او محسوب می شه ، اینه که برای تبیین و روشنگری باورهای فکری خودش از قالب رمان استفاده می کنه.
دوبووار در کتاب خاطرات مروری بر کل زندگی خود از کودکی تا سنین کمال داره. زمانی که از سوی خانواده به مدرسه خصوصی « دزیر » فرستاده می شه از آشنایی اش با دختری به نام الیزابت مابی که او رو « زازا » می نامیده می گه که چطور برای نخستین بار لذت تبادل فکر و اندیشه رو در کنار او می چشه . در جلدهای بعدی از اعلام تصمیم اش به خانواده صحبت می کنه که تصمیم به نویسنده شدن می گیره بر خلاف میل خانواده که مثل سایر خانواده های فرانسوی ، اعتقادشون بر ازدواج و خانه داری دختران بود...
« خاطرات » تبیین زندگی نامه ی نویسنده در شکل گیری شخصیت ، آشنایی با ژان پل سارتر و روی آوردن به تفکری اگزیستانسیالیستی یه که اصالت رو از آن انسان و مفاهیمی چون انتخاب و آزادی فردی می دونه.
از دوست گرانقدر جناب بزرگ در بزرگ بابت آپلود چند جلدی کتاب ارزشمند خاطرات سپاسگزارم.
خاطرات - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک