رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
در انتظار بربرها
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 24 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 24 رای
✔️ کوتسی در این کتاب پنجره ای دیگر به روان انسانی می گشاید و به گونه ای یادآور جرج اورول، عوالم روحی یک مقام رسمی را که در یک امپراطوری خیالی مواجه با انجام وظایفی بی رحمانه است، توصیف می کند. داستان او توصیف سرشت فریب کارانه و طمع کارانه جنگی است که علیه (بربرها) که در واقع کسی جز بومیان ساکن اطراف نیستند، جریان دارد و نشان می دهد آدمیان، آن گاه که قدرتش را داشته باشند، در رسیدن به آن چه خود بر حق و درست می دانند تا چه اندازه آماده ستم بر دیگر انسان هایند. توانایی کوتزی در وصف ژرف نگرانه نومیدی و درماندگی قهرمان داستان در مواجهه با شرایطی است که توان تغییر یا تعدیل آن را در خود نمی یابد.

کوتزی برندهٔ جایزهٔ نوبل ۲۰۰۳ است. این اثر وی در سال ۱۹۸۰ به چاپ رسید و در مجموعهٔ «آثار بزرگ قرن بیستم» جای گرفت. «در انتظار بربرها» برندهٔ ۲ جایزهٔ Geoffrey Faber Memorial و James Tait Black Memorial در قالب داستان خیالی شده‌است. آهنگساز مینی‌مالیستِ آمریکایی، فیلیپ گلس نیز در سال ۲۰۰۵ اُپرایی را به همین نام با اقتباس از این کتاب در ارفورتِ آلمان برگزار کرد.
کوتزی نامِ این رمان خود را از شعری به همین نام از کنستانتین کاوافی شاعری که اصلیت یونانی/مصری دارد انتخاب کرده‌است. ممکن است عنوان این کتاب اشاره ای به نمایش نامهٔ «در انتظار گودو» اثر سَمیوئل بکت، اندیشمند و نویسندهٔ شهیر ایرلندی باشد که کوتزی از زمان تحصیلات دانشگاهی اش شیفتهٔ سبک نگارشی او شده بود. در این کتاب همچنین الهام‌پذیری کوتزی از رُمان «صحرای تاتارها» (Il deserto dei Tartari) اثر دینو بوتزاتی نویسندهٔ شهیر ایتالیایی چه در عنوان و چه در طرح داستان مشهود است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/07/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی در انتظار بربرها

تعداد دیدگاه‌ها:
3
سلام اسم نویسنده این کتاب همان جان مکسول کوتسی لطفا این دو تا را تو یک اسم و پروفایل ادغام کنید با دو تا کتاب م یشه این نویسنده
در نظر من بسیار بسیار کتاب زیبایی است. کشورش مشخص نیست و حتی زمانش هم. اما دردش درد بشریته. چه کسی حاضره از عزت و احترام و خوشی و شغل و مقام اجتماعی و اموالش بگذره در راه حقیقت؟ حتما همه! مشکل اینجاست که حقیقت چیه. از نظر اونایی که شغلشون کشتن و خانه‌خراب کردن آدماس، اونم بدون هیچگونه پیگیری قضایی و با حمایت کامل جامعه و حکومت، حقیقت همون کاریه که دارن انجام میدن؛ و خودشون رو تنها پیروان راستین حقیقت می‌دونن.
ولی بعضیا در این دنیا تنهان،‌ چه از اول و چه از میانه راه. چون فهمیدن که اشتباه می‌کنن. این قاضی از اوناس.
در انتظار بربرها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک