رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شاهزاده خانم همیشگی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 32 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 32 رای
✔️ رمان شاهزاده خانم همیشگی نوشته خانم فیلیپا گرگوری نویسنده معروف انگلیسی است. او در این رمان تاریخیِ پرفروش که پیرامون خاندان تئودور انگلستان است یکی از به یادماندنی ترین شخصیت های تاریخی خود را معرفی می کند: کاترین آراگون.
"کاترین آراگون"، ملکه ای است که همه انگلستان دوستش داشتند. شاهزاده خانمی که در تجمل باشکوه دربار اسپانیا بزرگ شده و بعد در پانزده سالگی پا به انگلستان می گذارد تا با "آرتور تئودور" فرزند ارشد و ولیعهد "هانری هفتم"، پادشاه انگلستان ازدواج کند. اما سرنوشت برای او مسیر دیگری را مقدر کرده است و او که در دامن "ایزابلا" ملکه مقتدر اسپانیا بزرگ شده، با عزمی راسخ به مقابله با توطئه ها و دسیسه ها برمی خیزد تا روزی که به عنوان ملکه انگلستان در راس سپاهی عظیم به مقابله با اسکاتلندی ها می رود و ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ramin12345
ramin12345
1391/05/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شاهزاده خانم همیشگی

تعداد دیدگاه‌ها:
3
8کتاب بسیار زیبایی است،نمیدونم چقدر از نظر تاریخی درسته ولی باید چنین زنی رو ستود که اینقدر محکم و استوار برای هدفش مبارزه میکنه...!8-)
اگه دوستان کتاب دومی که مربوط به دختر کاترین است بنام دلقک دربار ملکه رو دارند خواهش میکنم حتما بذارین ، خیلی دنبالش گشتم ولی یافت نشد
لطفا-خواهش میکنم بذارید
ممنون بابت کتاب زیبایی که گذاشتین!!!!!;-)
من تازه کتابشو از کتابخونه قرض گرفتم بخونمش باید جالب باشه به نظرم .
شاهزاده خانم همیشگی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک