رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم

دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 63 رای
نویسنده:
مترجم:
احمد گلشیری
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 63 رای
✔️ عناوین داستانهای این مجموعه عبارتند از:
یک روز خوش برای موز ماهی / عمو ویکیلی در کانه تی کت / پیش از جنگ با اسکیموها / مرد خندان / انعکاس آفتاب بر تخته های بار انداز / تقدیم به ازمه با عشق و نکبت / دهانم زیبا و چشمانم سبز / دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم / تدی

عنوان اصلی کتاب «9 داستان» است و بنا به گفته مترجم، سلینجر 31 داستان کوتاه نوشته که همه در فصلنامه ها و مجلات مختلف چاپ شده است. اما از این میان 9 داستان را برگزیده و در یک کتاب با عنوان «9 داستان» منتشر کرده است. جالبتر است بدانید که سلینجر به غیر از این کتاب فقط یک رمان بلند و سه رمان کوتاه نوشته و این نشان می دهد که «9 داستان» جایگاه ویژه ای در میان آثار او دارد. (9 داستان سلینجر یکی از 10 کتاب کلاسیک مدرن جهان شمرده شده است.)
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1391/09/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم

تعداد دیدگاه‌ها:
3
[quote='arminjoon']الحق که به قول ملا پیامبر کتابناکی!سپاسبرای اطلاع دوستان باید بگم این کتاب قبلا هم توسایت بوده اما به صورت ناقص و فقط حدود 30-40 صفحه آخر کتاب بوده اما این لینک حاوی متن کامل کتابه[/quote]
البته به قول تردید بی تردید کتابناک ایشان پیامبرند! ما یک بار در دوزخ این لقب را به ایشان دادیم برای هفت جدمان کافی بود، برای ما همان بزرگ اندر بزرگ اند ایشان!
دلتنگی‌های نقاش خیابان چهل و هشتم یا نه داستان (به انگلیسی: Nine Stories) نام مجموعه ۹ داستان از جروم دیوید سلینجر است .
عنوان کتاب نه داستان در ایران به دلتنگی‌های نقاش خیابان چهل و هشتم از داستانی با همین نام (به انگلیسی: De Daumier-Smith's Blue Period) تغییر داده شده‌است.
عنوان قصه‌های این مجموعه به ترتیب عبارتند از:
یک روز خوش برای موز ماهی خاص‌ترین و مرموزترین داستان مجموعه است که در آن جریان خودکشی سیمور گلس، بزرگترین فرزند خانواده گلس بیان می شود.
عمو ویگیلی در کانه تی کت
پیش از جنگ با اسکیمو ها
مرد خندان
انعکاس آفتاب بر تخته‌های بارانداز
تقدیم به ازمه با عشق و نکبت داستانی در مورد سربازی در جنگ جهانی دوم و دختر بچه‌ای به نام ازمه است.
دهانم زیبا و چشمانم سبز
دلتنگی‌های نقاش خیابان چهل و هشتم(داستان)
تدی
این کتاب نخستین بار در ایران با ترجمه احمد گلشیری در سال ۱۳۶۴ توسط انتشارات ققنوس به چاپ رسید و سپس در ۱۳۸۱ برای بار چهارم تجدید چاپ شد
الحق که به قول ملا پیامبر کتابناکی!سپاس
برای اطلاع دوستان باید بگم این کتاب قبلا هم توسایت بوده اما به صورت ناقص و فقط حدود 30-40 صفحه آخر کتاب بوده اما این لینک حاوی متن کامل کتابه
دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک