رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
معرکه
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 30 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 30 رای
✔️ کتاب معرکه رمانی مشهور به نویسندگی لویی فردینان سلین، روایتی مستند‌گونه در رابطه با جنگ است که داستان سربازی را بازگو می‌کند که داوطلبانه در هفدهمین لشکر سواره‌ نظام ثبت نام می‌کند.
داستان معرکه (Casse pipe) از نیمه شبی آغاز می‌شود که سربازی هنگام گشت‌زنی شبانه به قرارگاه می‌رسد. لوئی فردینان سلین (Louis Ferdinand Celine) زبان بریده بریده و بی‌منطق یک افسر جزء بسیار عصبانی را که از سر خشم دست به کارهای خنده‌دار می‌زند، به‌ طور شگفت‌انگیزی بازپروری کرده است. او هیچ گاه در هنر فحش و ناسزا غرق نشده، همان‌گونه که در اغراق هم افراط نکرده است، چرا که همه می‌دانید در باب اصطبل و فحش‌های مربوط به این فضا، اغراق حرف نخست را خواهد زد. در حقیقت در این رمان سربازخانه‌ی قشون هفدهم توصیف نشده، بلکه حاضر و نمایان است.
سلین از معدود نویسندگانی محسوب می‌شود که مخاطب را به حیرت می‌اندازد. شما با خواندن هر سطر از اثرش دچار هیجان می‌شوید و احساسات ضد و نقیضی در مغزتان رسوخ می‌کند که حتی نمی‌فهمید چرا ولی کتاب را که شروع می‌کنید، یک نفس تا آخر می‌خوانید. این کتاب نیز ارزش و اهمیت بسیاری دارد، چون به‌ نظر اتوبیوگرافیک است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1391/07/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی معرکه

تعداد دیدگاه‌ها:
4
کتاب جالبیه با نثری روان و سرشار از جملات خشن و توهین امیز ک شاید هیچ نویسنده ی دیگری اینقد جرات نتونه به خودش بده از انها استفاده کنه وقتی کتاب رو میخونید خیلی تعجب خواهید کرد چطور یک نویسنده تو کتابی ادبی این جملات رو بکار میبره!
سلم خواهش میکنم کتابی را در سایت بگذارید که بشود دانلود کرد . یا دست کم صفحه ای بگذارید و در آن کتابهای قابل (ممکن الدانلود) دانلود را معرفی کنید . الان این کتاب یا داستان کوتاه را از کجا دانلود کنم ؟
:-)
با تشکر از دوست گرامیkhar tu khar
این کتاب از اسمش پیداست باید معرکه باشه و ارزش خوندنو داره که سه بار تجدید چاپ شده.
لین واقعا عالیه، سفر به انتهای شب که فوق العاده س، معرکه گرچه معرکه س اما به پای سفر به انتهای شب نمی رسه!
سپاس از خر تو خر گرامی. پایدار باشی.
معرکه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک